کد خبر : 1952799 | 03 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 49.7K بازدید | 3 دیدگاه

از این انتقال همه در فوتبال آلمان سود کردند!

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید انتقال مارسل سابیتزر به دورتموند به نفع همه است.

از این انتقال همه در فوتبال آلمان سود کردند!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان، یکی از موافقان انتقال مارسل سابیتزر از باشگاه باواریایی به بروسیا دورتموند است.

ماتئوس در یادداشتی برای اسکای اسپورت آلمان نوشت: "من انتقال سابیتزر به دورتموند را راه حلی ایده آل برای همه طرف‌ها از جمله بایرن مونیخ می‌دانم. دورتموند جود بلینگام، رافائل گررو و دیوید را از دست داد و فقط فلیکس انمچا را در میانه میدان به خدمت گرفت و مشخص نیست که مارکو رویس در فصل آینده چند دقیقه بازی می‌کند."

ماتئوس تاکید کرد که سابیتزر بهترین گزینه پس از جدایی جود بلینگام است، همانطور که در مورد رامی بن سبعینی که جایگزین رافائل گررو شد، این اتفاق افتاد.

1901516

در ادامه یادداشت ماتئوس آمده است: "نمی‌خواهم بگویم دورتموند با خرید سابیتزر بایرن را ضعیف می‌کند اما آن‌ها بازیکنی را خریدند که می‌توانست بیشتر در مونیخ بازی کند اما رقابت شدیدی در پست او وجود داشت. او در لایپزیش و همچنین در تیم ملی اتریش یک رهبر بود و اخیراً در دوران انتقال قرضی در منچستریونایتد توانایی خود را برای بازی در بالاترین سطح نشان داد، به خصوص پس از اینکه دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورد."

دیدگاه‌ها