کد خبر : 1952872 | 03 مرداد 1402 ساعت 13:10 | 26.3K بازدید | 30 دیدگاه

انتقاد کافو از وضعیت فعلی سلسائو

آنچلوتی دلش هم بخواهد مربی برزیل شود!

کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.

آنچلوتی دلش هم بخواهد مربی برزیل شود!

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافقی اگر صورت گرفته، صرفا شفاهی بوده است. مربی ایتالیایی اخیر برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد. این شرایط برای کافو که به عنوان کاپیتان برزیل کاپ قهرمانی جام جهانی 2002 را بالای سر برد، نگران کننده است.

1779797

کافو که در میلان تجربه بازی زیر نظر آنچلوتی را دارد، گفت: «من مطمئنم که خبر توافق اعلام شده بین برزیل و آنچلوتی صحت ندارد. آنچلوتی را می‌شناسم و او در چند نشست خبری اخیری که داشته، در هیچکدام خبر را تایید نکرده است. غیرممکن است یک مربی در سطح آنچلوتی در حالی که هنوز با رئال قرارداد دارد، با تیمی دیگر توافق کند.»

1896231

کافو ادامه داد: «برای من مشاهده این وضعیت برزیل، حیرت‌انگیز است. ما تنها تیم دنیا با پنج قهرمانی جام جهانی هستیم و باید آرزوی هر مربی‌ باشد که هدایت سلسائو را قبول کند. این شرایطی که فدراسیون درست کرده، وجهه برزیل در دنیا را خدشه‌دار خواهد کرد. عجیب است که برزیل پس از جام جهانی هنوز مربی دائمی ندارد.»

دیدگاه‌ها