کد خبر : 1952963 | 03 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 41.1K بازدید | 24 دیدگاه

کره جنوبی برای اتلتیکو سنگ تمام گذاشت (عکس)

اتلتیکو مادرید تور تابستانی خود را با سفر به کره جنوبی آغاز کرد و با استقبال گسترده هواداران کره‌ای‌اش امروز وارد شهر سئول شد.

کره جنوبی برای اتلتیکو سنگ تمام گذاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید تور تابستانی‌‌اش را دیرتر از دو رقیب خود، رئال مادرید و بارسا، آغاز کرد و بر خلاف آنها که راهی آمریکا شده‌اند، راه شرق آسیا را در پیش گرفت و امروز وارد کره جنوبی شد.

بازیکنان اتلتیکو مادرید بعد از پروازی 12 ساعته وارد فرودگاه سئول شدند و مورد استقبال هواداران کره‌ایشان قرار گرفتند. روخی‌بلانکو تا دوشنبه هفته آینده در کره جنوبی اردو خواهد زد.

1901816

بازیکنان اتلتیکو مادرید مثل گریزمان از محبوبیت خود در کره جنوبی شگفت‌زده شده بودند. عده زیادی از هواداران کره‌ای که درحالی‌که لباس‌های راه راه سفید و قرمز این تیم را به تن کرده بودند به استقبال ستاره‌های محبوبشان آمده بودند. آنتوان گریزمان و ژوائو فلیکس بیش از سایر ستاره‌ها مورد استقبال هوادارانی بودند که می‌خواستند با آنها عکس گرفته شود یا امضایشان را به یادگار داشته باشند.

اتلتیکو بلافاصله به هتل کنراد سئول، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت کره رفت. بازیکنان این مقابل هتل محل اقامتشان هم با استقبال هواداران روبرو شدند.

1901814

بازیکنان اتلتیکو مادرید تمرین‌ها را از فردا در یکی از استادیوم‌های مشهور دنیای فوتبال برگزار می‌کنند. شاگردان سیمئونه فردا اولین جلسه تمرینی را در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌کنند که میزبان تعدادی از بازی‌های به‌یادماندنی جام جهانی 2002 بود.

دیدگاه‌ها