کد خبر : 1953010 | 04 مرداد 1402 ساعت 01:11 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

برنامه مربی معروف ایتالیایی برای بازنشستگی

کلودیو رانیری، سرمربی کالیاری، می‌گوید تصمیم دارد دوران مربیگری خود را در همین باشگاه به پایان برساند.

برنامه مربی معروف ایتالیایی برای بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری در کالیاری به آخرین سال‌های دوران مربیگری رسیده و احتمال می‌دهد که در همین باشگاه ایتالیایی با سرمربیگری خداحافظی کند.

این سرمربی 71 ساله از سال 1988 تا 1991 در کالیاری حضور داشت و آن‌ها را به سری A رساند. سپس سفری را در سراسر اروپا آغاز کرد که شامل مربیگری در ناپولی، فیورنتینا، والنسیا، اتلتیکومادرید، چلسی، یوونتوس، رم، اینتر، موناکو، نانت و البته قهرمانی در لیگ برتر همراه با لسترسیتی بود.

1901895

او در ژانویه امسال به کالیاری بازگشت و آن‌ها را از طریق پلی آف سری B با شکست باری به سری A رساند. او تا ژوئن 2025 با کالیاری قرارداد دارد.

رانیری پیش از شروع فصل جدید سری A به رای کالابریا گفت: "فکر می‌کنم که دوران مربیگری‌ام را در کالیاری به پایان خواهم رساند. فقط در صورتی استثنا قائل می‌شوم که یک تیم ملی خوب وجود داشته باشد که به من اجازه کار بدهد. وقتی تیم ملی یونان را ترک کردم، ناراحت بودم."

تجربه مربیگری در تیم ملی یونان برای رانیری تنها 4 ماه و 4 مسابقه از جولای تا نوامبر 2014 به طول انجامید. او البته نتایج خوبی هم به دست نیاورد. یونان با سرمربیگری او به تساوی 1-1 مقابل فنلاند رسید و برابر رومانی، ایرلند شمالی و جزایر فارو شکست خورد.

دیدگاه‌ها