کد خبر : 1953055 | 04 مرداد 1402 ساعت 10:59 | 45.7K بازدید | 13 دیدگاه

دروازه‌بان یونایتد ریه ستاره حریف را سوراخ کرد!

پل مولین، مهاجم رکسام، در برخورد با ناتان بیشاپ به شدت مصدوم شد و احتمالا دیدارهای ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.

دروازه‌بان یونایتد ریه ستاره حریف را سوراخ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل به مصاف رکسام رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان اریک‎‌ تن‌هاخ باید بامداد فردا به مصاف رئال مادرید بروند و به همین دلیل او تصمیم گرفت از بازیکنان ذخیره و جوان تیمش در این بازی استفاده کند تا به دیگر بازیکنانش استراحت داده باشد.

بیشاپ در این دیدار در دروازه یونایتد قرار داشت و روی یک صحنه با مولین درگیر شد و برخورد شدیدی داشت که باعث شد او به شدت آسیب ببیند و در نهایت نتواند به بازی ادامه دهد.

1901981

این بازیکن هشت دقیقه روی زمین خوابیده بود و کادر پزشکی رکسام سعی در درمان او داشتند اما شرایط بحرانی‌تر شد و آنها با ماسک اکسیژن فورا او را به بیمارستان انتقال دادند. 

پس از انتقال مولین به بیمارستان بود که مشخص شد ریه او آسیب جدی دیده و سوراخ شده و به همین دلیل احتمالا او چند دیدار ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد. 

بیشاپ به خاطر این برخورد تنها یک کارت زرد از داور دریافت کرد و این موضوع اعتراض بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی رکسام را به همراه داشت که معتقد بودند او باید از زمین بازی اخراج می‌شد.

دیدگاه‌ها