کد خبر : 1953059 | 04 مرداد 1402 ساعت 11:37 | 34.9K بازدید | 25 دیدگاه

و بالاخره پایان دلتنگی میلاد و تیم ملی (عکس)

نیمی از قدرت دریافت اول تیم ملی به اردوهای تیم ملی بازگشت.

و بالاخره پایان دلتنگی میلاد و تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از دیگر تغییرات تمرین تیم ملی والیبال ایران نسبت به لیگ ملت‌های والیبال میلاد عبادی پور کاپیتان دوم تیم است. او که لیگ ملت‌های والیبال را به دلیل رسیدگی به خانواده و البته مصدومیت از دست داد، حالا با انگیزه مضاعف به تیم ملی بازگشته است.

میلاد عبادی پور که غیبتش در تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال ضربه بزرگی به تیم زد و قدرت دریافت اول بدون حضور او بسیار ضعیف شده بود حالا با بازگشتش می‌تواند خیال بهروز عطایی را در این زمینه راحت کند. عطایی که به شدت تحت فشار است نیاز شدیدی به میلاد عبادی پور و دریافت‌های بی‌نقصش دارد تا بتواند یک بار دیگر با تیم ملی والیبال ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا بشود.

1901988

میلاد عبادی پور که سابقه دو قهرمانی با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را دارد می‌خواهد به سومین قهرمانی خود در این تورنمنت دست پیدا کند تا از این حیث هت‌تریک کرده باشد و با قهرمانی پا به دهه چهارم زندگی خود بگذارد.

حال باید دید قطر او در دریافت چه کسی خواهد بود، با توجه به مصدومیت شریفی و غیبت محمد جواد معنوی نژاد به احتمال فراوان پوریا حسین خانزاده در کنار او و حضرت پور وظیفه دریافت اول تیم ملی را بر عهده خواهند داشت. 

1901989

دیدگاه‌ها