کد خبر : 1953069 | 04 مرداد 1402 ساعت 11:49 | 69.4K بازدید | 29 دیدگاه

درگیری امباپه و PSG: رئیس جمهور فرانسه وارد شد!

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، قصد دارد بار دیگر به پرونده کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ورود کند.

درگیری امباپه و PSG: رئیس جمهور فرانسه وارد شد!

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بین امباپه و مدیران پاری سن ژرمن روز به روز بحرانی‌تر می‌شود و به نظر نمی‌رسد که دو طرف به این زودی به موضع مشترکی برسند. 

پاری سن ژرمن با حذف نام این بازیکن از فهرست بازیکنان حاضر در اردوی پیش فصل عملا علیه او اعلان جنگ کرد و مطمئنا این اقدام از سوی او بدون پاسخ نخواهد ماند. 

اصرار پی اس جی به امضای قرارداد جدید یا ترک این باشگاه در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از سوی امباپه بدون نتیجه مانده و او تمایلی به پذیرش هیچ یک از این دو شرط ندارد و این موضوع ممکن است تبعات سنگینی مانند نیمکت نشینی در کل فصل را برایش به همراه داشته باشد. 

1887305

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که ماکرون قصد دارد بار دیگر در این پرونده دخالت کند و صحبتی را با دو طرف و خصوصا امباپه برای حل مشکلات به وجود آمده داشته باشد. 

این اولین بار نیست که رئیس جمهور فرانسه وارد این چالش می‌شود. او پیش از این هم در حالی که همه انتظار داشتند این ستاره راهی رئال مادرید شود، با او صحبت کرده و مجابش کرده بود که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند. 

حالا پی اس جی بار دیگر دست به دامن او شده تا بتواند این ستاره یاغی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس با شرایط آنها متقاعد کند. 

دیدگاه‌ها