کد خبر : 1953072 | 04 مرداد 1402 ساعت 12:15 | 110.5K بازدید | 30 دیدگاه

سکوت مطلق خبری

قانون بی‌رحمانه انریکه در مورد امباپه

لوییس انریکه بازیکنان خود را از هر گونه صحبت با رسانه‌ها در مورد کیلیان امباپه منع کرده است. او در هیچ نشست خبری تا قبل از بازی برابر لوریان نیز شرکت نخواهد کرد.

قانون بی‌رحمانه انریکه در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بین پی اس جی و کیلیان امباپه در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد. ستاره فرانسوی که از سال 2017 برای باشگاه پاریسی بازی می‌کند، اخیرا اطلاع داد که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد و باشگاه نیز در واکنش به این مسئله تاکید کرد که یا تمدید یا جدایی در همین تابستان. در واقع امباپه اگر بماند و تمدید نکند، ریسک سکونشینی تا پایان فصل را به جان خواهد خرید.

1901835

این روزها بازار شایعه و گمانه‌زنی در مورد امباپه بسیار داغ است و این اردوی پی اس جی در ژاپن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در اولین کنفرانس خبری پی اس جی در ژاپن، مارکینیوش به سوالات در مورد امباپه پاسخ داد ولی لوئیس انریکه ترجیح داد در این مورد حرف نزند.

1901937

دیروز و پس از بازی دوستانه برابر النصر اما هیچ بازیکنی از پی اس جی در مورد امباپه حرف نزد. ویتینیا و دانیلو سوالات در مورد امباپه را بی‌پاسخ گذاشتند. انریکه هم به سکوت خود ادامه داد. 

اکیپ نوشته است که این قانون را انریکه گذاشته و کسی حق ندارد در مورد ستاره فرانسوی صحبت کند. او همچنین به همین دلیل دیگر در نشست‌های خبری شرکت نخواهد کرد و نشست خبری بعدی او قبل از بازی برابر لوریان در هفته اول لیگ فرانسه خواهد بود (22 مرداد). انریکه معتقد است هرگونه صحبت و اظهارنظر در مورد امباپه می‌تواند باعث دو دستگی احتمالی در رختکن و واکنش منفی مدیران شود. برای او تنها چیزی که اهمیت دارد، اتحاد تیمی است.

دیدگاه‌ها