کد خبر : 1953113 | 04 مرداد 1402 ساعت 15:40 | 45.2K بازدید | 15 دیدگاه

تیم خوبی داریم و مقابل تراکتور عالی بودیم

گلایه‌های گلر سابق پرسپولیس درباره جدایی

دروازه‌بان جدید پیکان می‌گوید این تیم با حضور رسول خطیبی در لیگ بیست و سوم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.

گلایه‌های گلر سابق پرسپولیس درباره جدایی

به گزارش ورزش سه، ایمان صادقی که سابقه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، فصل گذشته در ملوان حضور داشت و عملکرد نسبتا خوبی هم از خود به جا گذاشت اما در پایان فصل و پس از جدایی مازیار زارع و حضور مهدی تارتار در انزلی، از این تیم جدا شد و پیکان را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد.

صادقی که روز گذشته در دیدار دوستانه پیکان و  تراکتور درون دروازه تیمش قرار گرفت و موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، در گفتگویی با خبرنگار ما درباره شرایط پیکان صحبت کرد. او همچنین در بخشی از این مصاحبه به سوالی در خصوص دوره حضورش در پرسپولیس پاسخ داد.

* بازیکنان در پیکان دیده می‌شوند
صادقی در ابتدا درباره دلیل انتخاب پیکان توضیح داد: تیم پیکان، یک تیم جاافتاده است که هر سال بازیکنان خوب، جوان و مستعدی دارد و امسال هم آقای خطیبی در این تیم هستند و من شناخت کامل از ایشان داشتم و می‌دانستم چقدر توانمند هستند. در هر صورت همیشه بخشی از توجهات به پیکان است و می‌شود با بازی در این تیم بیشتر دیده شد. امیدوارم بتوانم امسال به تیم جدیدم کمک کنم. یک تیم کاملا بدون حاشیه با کادر فنی و مدیریت خوب داریم که باعث شده یک مجموعه کامل داشته باشیم و بازیکنان در تیم آرامش داشته باشند. تمام امکانات و شرایط لازم برای بازیکنان در اختیار تیم هست و همه می‌توانند با تمرکز کامل در اختیار تیم باشند.

* می‌خواهیم امسال هم رتبه خوبی کسب کنیم
وی افزود: ما به دنبال یک شروع خوب در لیگ برتر هستیم‌. پیکان همیشه تیمی بوده که در میانه‌های جدول بوده و همیشه روی آن حساب می‌کردند؛ امیدوارم امسال هم همینطور باشد و با بازیکنان و جوان‌های خوبی که داریم و همچنین سرمربی کاربلدمان، امسال هم بتوانیم رتبه خوبی را کسب کنیم.

* باشگاه ملوان با من تماس نگرفت
دروازه‌بان فصل گذشته ملوان درباره دلیل جدایی خود از این تیم بیان کرد: باشگاه تماسی با من نگرفت و من هم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. من حدود ۷-۸ سال در ملوان بازی کردم و تمام وجودم را برای این تیم گذاشتم. ملوان جزو تیم‌های با ریشه و پرهوادار کل کشور است که بازیکنان خوب و جوانی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و من سعی کردم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

1789027

* مسئولان انزلی به ملوان کم لطف بودند 
وی افزود: سال قبل، هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر بود که به این هدف رسیدیم و با کمک بچه‌ها، کادر خوب و مجموعه باشگاه تیم را نگه داشتیم. همه دست به دست هم دادیم و با پایبندی به اصول تیم، ملوان در لیگ برتر حفظ شد و فکر می‌کنم اگر حمایت کافی از تیم صورت بگیرد، امسال هم این اتفاق خواهد افتاد‌. سال قبل کم لطفی مسئولان شهر نگذاشت که ما رتبه‌های بهتری را کسب کنیم و آقای زارع، آقای نوری و آقای پوررشید به تنهایی زحمات تیم را کشیدند که جا دارد از همینجا از آنها تشکر کنم. امیدوارم ملوان امسال هم بتواند جایگاه درخور  شخصیت تیم بااصالتش را داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد.

* سطح فنی و شخصیتی خطیبی باعث موفقیت پیکان خواهد شد
صادقی سپس به تمجید از رسول خطیبی پرداخت و گفت: آقای خطیبی در دوره بازیگری خود در اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس بازی کرده و برای همه در فوتبال ایران شناخته شده هستند و چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیتی همه از ایشان تعریف می‌کنند. من در این چند روزی که با ایشان کار می‌کنم، بیشتر متوجه شدم که چه تصمیم خوبی گرفتم. مطمئنا با سرمربیگری آقای خطیبی و دانش و کمک‌های ایشان و همچنین مربی دروازه‌بان‌های خوب پیکان می‌توانیم مجموعه خوبی داشته باشیم. نتایج آقای خطیبی در تیم‌های دیگر کاملا مشخص است و سطح فنی، شخصیتی و مدیریتی ایشان خیلی بالا است و همیشه از ایشان به خوبی یاد شده است؛ آقای خطیبی یک سرمربی حرفه‌ای هستند و شک ندارم همیشه می‌توانند موفق باشند.

* میانه‌های جدول نه، با خطیبی به رتبه‌های بالا فکر می‌کنیم
او در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می‌تواند خود را از میانه‌های جدول جدا کرده و به رتبه‌های بالاتر برسد، گفت: ما امسال ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم و با توجه به عملکردی هم که تیم در بازی‌های دوستانه ارائه داده است، من شرایط را نسبت به سال‌های گذشته بهتر می‌بینم. مطمئنا آقای خطیبی و کادر بادانش‌ ایشان به میانه‌های جدول فکر نمی‌کنند و ما تلاش می‌کنیم بین رتبه‌های تک رقمی جدول باشیم.

* عیار پیکان در دیدار با تراکتور مشخص شد
صادقی که در جریان دیدار دوستانه پیکان و تراکتور که با تساوی بدون گل به پایان رسید، درون دروازه تیم جدیدش حضور داشت، در این باره گفت: در همین بازی‌ها عیار تیم مشخص می‌شود. با وجود اینکه تراکتور هزینه زیادی کرده و تیم قابل احترامی هم دارد، ما خوب بازی کردیم و موقعیت گل هم داشتیم. در مجموع کلا تیم خوب کار کرد و خدا را شکر توانستم کلین شیت کنم. تراکتور تیم پرمهره‌ای است اما ما چیزی از آنها کم نداشتیم. امیدوارم همین روند را در لیگ حفظ کنیم و نتایج خوبی بگیریم. همانطور که گفتم ما تیم خوب و بی‌حاشیه‌ای داریم و مطمئنا امسال برای تیم‌های قوی‌تر مشکل‌ساز خواهیم شد و تلاش می‌کنیم به اهداف‌مان برسیم.

* در پرسپولیس روند خوبی داشتم اما...
دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره دوره حضور خود در این تیم توضیح داد: به گذشته که فکر‌ می‌کنم حس می‌کنم اوایل پختگی لازم را نداشتم اما به مرور شرایط تغییر کرد. ما اوایل فصل مصدوم و محروم‌های زیادی داشتیم اما در مجموع در ۶-۷ مسابقه‌ای که در ادامه بازی کردم، روند خیلی خوبی داشتم و کلین‌شیت کردم و حتی صدرنشین نیم فصل هم شدیم. من به نظر کادر فنی تیم احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم اگر می‌ماندم شرایط متفاوت می‌شد. من قرارداد داشتم و دوست داشتم ادامه بدهم اما باشگاه از ابتدای فصل دنبال گلر خارجی بود و هدف دیگری در پست گلری داشت و شرایط به سمت دیگری پیش رفت. ما تا نیم فصل مشکلی در بحث تیمی و حتی دروازه‌بانی نداشتیم اما با توجه به برنامه‌های تیم و تشخیص کادر فنی و باشگاه علی‌رغم میل باطنی‌ام از تیم جدا شدم.

* هنوز هم دیر نیست و تلاش می‌کنم تا به هدفم برسم
صادقی در پایان در‌ پاسخ به اینکه بزرگترین حسرت فوتبالی او چیست، گفت: من رده‌های پایه در تیم‌های ملی حضور داشتم و قهرمان آسیا شدیم و به جام جهانی جوانان رفتیم و دوست داشتم تیم ملی بزرگسالان را تجربه کنم و دعوت شوم. البته هنوز هم دیر نشده و امسال هم تلاش می‌کنم امیدوارم با حضور آقای قلعه‌نویی که لیگ را رصد می‌کنند و نگاه ویژه‌ای به بازیکنان داخلی دارند، این‌ اتفاق رخ بدهد. با تمام وجود برای این هدف تلاش می‌کنم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

دیدگاه‌ها