کد خبر : 1953122 | 04 مرداد 1402 ساعت 16:47 | 440.3K بازدید | 174 دیدگاه

تغییر بزرگ به سود مهدی

طارمی در میلان: ناگهان ورق برگشت

تغییری بزرگ در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا بار دیگر درهای میلان را به روی مهدی طارمی باز کرده است.

طارمی در میلان: ناگهان ورق برگشت

به گزارش "ورزش سه"، یک تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی ایتالیا در مورد بازیکنان غیر اتحادیه اروپا، می‌تواند درهای میلان را دوباره به روی دایچی کامادا یا مهدی طارمی باز کند.

1902092

تغییر بزرگ نقل و انتقالاتی
هر دو بازیکن اخیرا مورد توجه میلان قرار داشتند ولی به دلیل اینکه سهمیه غیراروپایی بودند، باشگاه تصمیم به جذب ساموئل چوکووئزه گرفت. بازیکن جوان و ارزشمند نیجریه‌ای ویارئال که آخرین جایگاه بازیکن غیر اتحادیه اروپا برای روسونری را اشغال خواهد کرد.

1902094
خبر گاتزتا دلو اسپورت در مورد سهمیه اروپایی بودن بازیکنان انگلیسی

انقلابی که توسط زوج جفری مونکادا و جورجیو فورلانی در میلان اجرا شده تقریباً باورنکردنی است و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته‌اند از میلان تیمی مدعی و رقابتی بسازند که آماده درخشش در سری آ و حتی لیگ قهرمانان باشد. با این حال، یکی از مشکلاتی که پیشرفت تیم را کند کرده، مسئله بازیکنان غیر اتحادیه اروپاست که باعث شد باشگاه پس از امضای قرارداد با روبن لوفتوس-چیک و در آستانه ثبت نام چوکووئزه، بازیکنان دیگری را از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا جذب نکند.

1900701

میلان مهاجم می‌خواهد

حالا رسمی شده است که بازیکنان انگلیسی (لوفتوس چیک برای میلان) و سوئیسی دیگر شهروندان غیر اتحادیه اروپا محسوب نمی‌شوند. این به آن معناست که برخی از بازیکنانی که میلان آنها را در بازار نقل و انتقالات کنار گذاشت، حالا در دسترس هستند. بازیکنانی مانند کامادا و طارمی.

جذب آنها به دلیل پر بودن سهمیه با لوفتوس چیک و چوکووئزه منتفی شده بود، اما اکنون دوباره قابل خرید هستند. کامادا که برای فرانکفورت بازی می‌کند، یک گزینه خوب است با این حال، در مورد طارمی، وضعیت می‌تواند جالب‌تر شود زیرا با خداحافظی دیووک اوریگی و آنته ربیچ، میلان قطعا به یک مهاجم مرکزی جدید نیاز دارد.

1899955

طارمی وارد می‌شود

بنابراین این بازیکن ایرانی دوباره یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های میلان خواهد بود. اختلاف قیمت پورتو و میلان اختلاف قیمت بالایی است. پورتو می‌خواهد طارمی را نزدیک به 30 میلیون یورو بفروشد اما میلان گفته نهایتا تا 17 میلیون یورو برای این مهاجم هزینه می‌کند.  

در حالی که میلان در تور ایالات متحده است، مدیران باشگاه همچنان نگاهی ویژه به بازار انتقالات برای تقویت تیم دارند و مهم‌تر اینکه طارمی دوباره در دسترس است.

دیدگاه‌ها