کد خبر : 1953127 | 04 مرداد 1402 ساعت 17:43 | 61.5K بازدید | 5 دیدگاه

تا آخر عمرم تیم سابقم در قلب من است

کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.

تا آخر عمرم تیم سابقم در قلب من است

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 26 ساله، فصل گذشته از فنرباغچه به ناپولی پیوست و به سرعت به بهترین مدافع این لیگ تبدیل شد. این بازیکن کره‌ای تاثیر زیادی در قهرمانی ناپولی در سری‌آ پس از 33 سال داشت. 

بایرن مونیخپس از پایان فصل، باشگاه مونیخی که تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته بود، بند فسخ 50 میلیون یورویی کیم مین جائه را فعال کرد تا این بازیکن را از ورزشگاه دیگو مارادونا، به آلیانز آرنا بیاورد. 

کیم در این مصاحبه ابتدا درباره جایزه بهترین مدافع سری‌آ صحبت کرد: "وقتی این جایره را دریافت کردم، می‌خواستم آن را با ویکتور اوسیمن، خوایچا کواراتسخلیا و بقیه تیم تقسیم کنم. تا زمانی که زنده هستم هواداران ناپولی را به یاد خواهم آورد. آن‌ها همیشه مرا حمایت و تشویق کردند." 

او در باره برخی از هم تیمی‌های سابقش در ناپولی نیز صحبت کرد و گفت :"جیووانی دی لورنزو بازیکنی بود که بیشتر از همه می‌دوید. او هر روز سخت کار می‌کرد و هرگز تسلیم نمی‌شد. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. من هر بازی به او دقت می‌کردم و او هیچ وقت غر نمی‌زد. اوسیمن قوی است و تسلط خوبی مقابل مدافعان دارد. من هرگز نمی‌خواهم مقابل او بازی کنم." 

در نهایت نیز کیم در باره رابطه‌اش با لوچانو اسپالتی سرمربی سابق او و تیم ناپولی اینگونه توضیح داد: "در مصاحبه‌ای که پیش‌تر از اسپالتی منتشر شد، او گفت که من آماده بازی در چمپیونزلیگ هستم. پیامی واضح تر از این وجود ندارد. وقتی که من با او صحبت کردم، سریعا فهمیدم که انتخاب من برای رفتن به ناپولی کار درستی بوده است."

دیدگاه‌ها