کد خبر : 1953144 | 04 مرداد 1402 ساعت 18:59 | 13.2K بازدید | 11 دیدگاه

این ملی‌پوش دیگر نمی‌خواهد فقط تماشاگر باشد!

آرمان صالحی انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.

این ملی‌پوش دیگر نمی‌خواهد فقط تماشاگر باشد!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان صالحی لیبروی حاضر در تیم ملی والیبال مردان ایران پس از آنکه در لیگ ملت‌های  والیبال در مواقعی که وارد زمین شد و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت در هفته سوم با نرسیدن روادید نتوانست ایران را در آمریکا همراهی کند.

شاید اگر او در هفته سوم ایران را همراهی می‌کرد او لیبروی ثابت در هفته سوم می‌بود ولی این اتفاق نیفتاد تا او برای اثبات خود به کادر فنی به یک فرصت دیگر نیاز داشته باشد.

آرمان حالا می‌تواند در جام ملت‌های آسیا یکی از تورنمنت‌های به یاد ماندنی خود را پشت سر بگذارد. او که همیشه در تمرینات یکی از سرحال ترین بازیکنان حاضر در اردو است می‌خواهد در رقابت با حضرت پور جای او را در ترکیب اصلی بگیرد و خود را دوباره به اثبات برساند.

1902128

او که پس از رفتن ولادمیر آلکنو جایگاه خود را از دست داده در صدد است این جایگاه را دوباره پس بگیرد. البته با توجه به حضور بهترین لیبروی دوره قبل مسابقات یعنی محمد رضا حضرت پور کار سختی خواهد داشت، اما او دست از تلاش بر نخواهد داشت.

محمد رضا حضرت پور لیبروی حالا با تجربه کشورمان هم در شهر خود به میدان خواهد رفت و نمی‌خواهد در مقابل تماشاگران همشهری جایگاه خود را از دست بدهد و باید دید این‌ بار بهروز عطایی با چه سیستمی از لیبروهای خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها