کد خبر : 1953158 | 04 مرداد 1402 ساعت 19:55 | 18.3K بازدید | 19 دیدگاه

هر وقت تراکتور گیر کرد من هستم

پیکان امسال دو بازیکن به تیم ملی می‌دهد

رسول خطیبی می‌گوید پیکان در لیگ بیست و سوم جوان‌تر شده و علاوه بر بازی هجومی، به تیم ملی هم بازیکن می‌دهند.

پیکان امسال دو بازیکن به تیم ملی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، سکان هدایت پیکان در این فصل به رسول خطیبی سپرده شده و او در مورد پیکان و وضعیتش حرف های جالبی زد و مدعی شد پیکان دو بازیکن به تیم ملی می‌دهد. 

*ماندنم در مس سونگون توهین به سرمربیگری بود 
کار من مربی‌گری و سرمربی‌گری است و ماندنم در آن تیم توهینی به لباس سرمربی‌گری‌ام بود. من یک مقطعی قول داده بودم که در تیمی که در لیگ دو خریداری شد باشم تا آن را سر و سامان بدهیم. بعد از صعود تیم دنبال این بودم که به کار خودم برگردم و الحمدلله چند پیشنهاد هم داشتم و در آخر به یک باشگاه بزرگ و قدیمی با امکانات خوب آمدم که فلسفه این باشگاه به سرمربی‌گری من نزدیکتر است. 

*برای آینده فوتبال سرمایه گذاری کردیم 
امیدوارم که بتوانیم کارهای بزرگ‌تری انجام بدهیم. من هرجایی که رفتم یک یادگاری از خودم به جا گذاشتم و امیدوارم که در این باشگاه هم بتوانم یادگاری خوبی بگذارم و نتایج خوبی بگیریم. در کنار اینکه تیم ما جوان هست و من فکر می‌کنم بهترین نقل و انتقالات را با کمترین هزینه و بیشترین جوان در باشگاه پیکان داشتیم. ما با این نقل و انتقالات، برای آینده‌ فوتبال ایران سرمایه‌گذاری و بازیکن‌سازی کردیم. همه می‌توانند با پول بهترین بازیکنان را بیاورند، اما مهم است که بتوانید جوانان را جذب کنید. تیم پیکان امسال، مانند تیم‌هایی که سال‌های قبل آن جا بودم، چندین بازیکن خوب رو می‌کند و حتی به نظرم یکی، دو نفر از آن بازیکنان به تیم ملی راه می‌یابند. 

1897656

*پیکان امسال جوانتر شده است 
کادر فنی قبلی هم زحمت کشیدند. فکر می‌کنم میانگین سنی تیم امسال از پارسال پایین‌تر است ولی من به تیم و بازیکنانم ایمان و اعتماد دارم. باید برای تقویت اعتماد به نفس بازیکنان جوان، در بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ بازی می‌کردیم و این کار را انجام دادیم. مطمئنم در آخر فصل نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت و به نسبت پارسال در رده‌های بالاتری قرار می‌گیریم. 

*فوتبال مورد علاقه من هجومی است 
بازی‌های دوستانه ما صرفا برای اعتماد به نفس بازیکنانمان و پیدا کردن نقاط ضعف تیم بود. چهار بار بازی کردیم و در هر بازی، نسبت به بازی قبلی با توجه‌ به آمار و آنالیزی که انجام دادیم، پیشرفت داشتیم و بهتر شدیم. من فوتبال هجومی دوست دارم. ۱۲ گل زده برای یک تیم خیلی مناسب نیست و من قطعا دوست دارم تیمم هجومی بازی کند. مساوی صفر-صفر را دوست ندارم دو-دو بهتر از صفر-صفر است. دست‌یابی به تغییری که باید نسبت به پارسال داشته باشیم سخت است اما به مرور زمان جا می‌افتد. 

*خمس یکی از با کیفیت‌ترین مربی‌هاست 
اولا هر وقت که در تراکتور پول نباشد می‌گویند آقای خطیبی برای بیایید. ما بدون هیچی فقط یک ماه قبل از آسیا به تراکتور رفتم و الحمدلله بعد از چندسال به مرحله بعد هم صعود کردیم. تیم را من نبسته بودم و بازیکنان ناشناخته‌ای آن‌ جا حضور داشتند. ما دوست داریم تراکتور را در بالا بالاها ببینیم و آقای خمس هم یکی از باکیفیت‌ترین مربیان ایران است. ما برای آذربایجان، هرموقع که گیر کنند و پول نباشد هم می‌رویم. بازی دیروز هم برای تیم‌ ما و هم تراکتور بازی خوبی بود‌. از باشگاه تراکتور برای دعوت از ما تشکر می‌کنم. از آقای زنوزی برای انجام دادن کارهای سفر تشکر می‌کنم واقعا کار بزرگی انجام می‌دهند و امیدوارم قدر ایشان را بدانند. چه ما باشیم چه نباشیم، کل ایران می‌گویند که فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است و امیدواریم امسال این اتفاق بیفتد. 

*سه بازیکن خوب جدید خواهیم گرفت 
قطعا دو یا سه نفر بعد از این تعطیلات به تیم اضافه می‌شوند. حداقل ۳ بازیکن لول بالا می‌گیریم. از باشگاه و هیئت مدیره برای همراهی تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها