کد خبر : 1952040 | 30 تیر 1402 ساعت 13:07 | 33.6K بازدید | 3 دیدگاه

رکورددار تیم خطیبی قرارداد جدید بست

باشگاه پیکان قرارداد مهاجم با تجربه خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

رکورددار تیم خطیبی قرارداد جدید بست

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان که پس از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تمرینات خود را دنبال کرده و سعی در حفظ مهره‌های شاخص فصل قبل داشتند و برای ادامه همکاری با بازیکنانی مثل امیر غلامی، غلامرضا ثابت‌ایمانی، ایمان اکبری، امیر شبانی و ... به توافق رسیده بودند، امروز هم یکی دیگر از مهره‌های فصل قبل را حفظ کردند.

ابراهیم صالحی، کاپیتان و مهاجم با تجربه پیکان که طی چهار فصل اخیر لیگ برتر حضور مداوم در این تیم داشته، با نظر رسول خطیبی به تمرینات خودروسازان بازگشت و قراردادش را به طور رسمی تمدید کرد.

این مهاجم بلند قامت که طی سه فصل اخیر لیگ برتر ۹ گل برای پیکان به ثمر رسانده، امیدوار است زیر نظر خطیبی شرایط خوبی پیدا کند و بتواند آمار گلزنی بیشتر و عملکرد موثرتری نسبت به فصول قبل داشته باشد و تبدیل به مهره ثابت این تیم شود.

صالحی در فصل گذشته به آمار بیش از ۱۰۰ بازی برای پیکان رسید که در تلاش برای دستیابی به یک رکورد جدید با تعداد حضور در ترکیب خودروسازان است.

باشگاه پیکان تاکنون فقط شاهین ثاقبی و مهرداد بایرامی را جذب کرده که پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده خریدهای جدید این تیم با نظر خطیبی جذب و رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها