کد خبر : 1953174 | 04 مرداد 1402 ساعت 21:54 | 46.8K بازدید | 26 دیدگاه

مدافع مغضوب بایرن: من نمی‌روم، فکرش را هم نکنید!

دایو اوپامکانو که به دلیل اشتباهات عجیبش در لیگ قهرمانان، در مونیخ مورد غضب قرار گرفته می‌گوید حتی یک لحظه به ترک بایرن فکر نمی‌کند.

مدافع مغضوب بایرن: من نمی‌روم، فکرش را هم نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در روزهای گذشته شاهد شایعات زیادی بوده که از جدایی قریب‌الوقوع او از بایرن خبر می‌دادند. 

بایرن مونیخآنچه این شایعات را پررنگ‌تر می‌کرد این بود که اوپامکانو در مونیخ همچنان با خشم هواداران روبرو است. این به عملکرد او در دیدارهای بایرن مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان فصل گذشته برمی‌گردد. این بازیکن فرانسوی نمایش بسیار ضعیفی در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی ارائه کرد تا نقش مهمی در شکست تیمش برابر این حریف و صعود نکردن به مرحله نیمه نهایی داشته باشد. 

اوپامکانو امروز در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد این شایعات را تکذیب کرد و گفت حتی یک لحظه به جدایی فکر نمی‌کند. او که در سال 2021 از لایپزیش به بایرن پیوسته گفت:" من حتی یک لحظه به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کنم. من برای موقعیتم می‌جنگم". 

1902174

این در حالی است که بایرن مونیخ امسال تابستان کیم مین‌جائه را که هم‌پستی اوپامکانو است از ناپولی به خدمت گرفته و شکی نیست که این مدافع فرانسوی فصل آینده کار سختی برای فیکس شدن در ترکیب بایرن دارد. 

اوپامکانو در ادامه مصاحبه‌اش گفت:" من این را می‌فهمم که فصل آینده رقابت بیشتری در قلب خط دفاعی وجود دارد و این رقابت را می‌‌پذیرم. من برای جنگیدن آماده‌ام". 

امروز در دیدار دوستانه‌ای که در ژاپن بین بایرن مونیخ و منچسترسیتی انجام شد و با شکست 2-1 باواریایی‌ها به پایان رسید اوپامکانو از آغاز در کنار ماتیس دی‌لیخت در خط دفاعی ایستاد اما علت این بود که کیم مین‌جائه بعد از سه هفته پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در کره جنوبی هنوز از نظر بدنی آمادگی لازم برای بازی کردن را پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها