کد خبر : 1953225 | 05 مرداد 1402 ساعت 08:10 | 93.7K بازدید | 54 دیدگاه

ساده‌ای برادر، رونالدو هم برای پول اینجاست!

اودیون ایگالو، بازیکن سابق الهلال، به صراحت توضیح داد که چرا بسیاری از بازیکنان به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کنند.

ساده‌ای برادر، رونالدو هم برای پول اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، اودیون ایگالو در دوران حرفه‌ای خود در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس بازی کرد. او از سال 2017 پول را به لیگ‌های معتبر ترجیح داد و به غیر از انتقال قرضی به منچستریونایتد، در چین و عربستان ثروت زیادی جمع آوردی کرد.

مهاجم نیجریه‌ای برخلاف سایر فوتبالیست‌ها چیزی را پنهان نمی‌کند: پول دلیل اصلی حضور او و اغلب فوتبالیست‌ها در عربستان سعودی است.

ایگالو در مصاحبه جدیدش گفت:"وقتی جوان هستید، بله، برای اشتیاق بازی می‌کنید. در آن زمان، شما به پول اهمیت نمی‌دهید. اما در سن و سالی که من دارم، در آخرین مرحله کارم هستم، نمی‌دانم یک یا دو سال دیگر طول می‌کشد یا خدا زمانی را مشخص می‌کند که این کار را تمام کنم. می‌دانم بیشتر از 3 سال نمی‌شود. تمام عمرم برای علاقه بازی کردم، حالا برای پول است. از آن دسته بازیکنانی نیستم که بیایند و بگویند:"من برای اشتیاق بازی می‌کنم". برادر، این پول است. در پایان روز، پول مهم است. بازیکنانی را می‌بینید که به عربستان می‌روند، فوتبالیست‌های بزرگ. آیا رونالدو هنوز از روی اشتیاق بازی می‌کند؟ رونالدو در تمام زندگی‌ام، 100 برابر بیشتر از من درآمد داشته و با این حال به عربستان سعودی رفته است. آیا او این کار را از روی اشتیاق انجام داد؟ این برای پول است، برادر."

او همچنین اینطور توضیح داد که اگر عناوین زیادی هم داشته باشید، باز هم به پول نیاز دارید:"در نهایت ما برای پول بازی می‌کنیم.  حتی اگر 10 میلیارد جام و مدال داشته باشید، نمی‌توانید از آن‌ها برای خرید غذا در سوپرمارکت استفاده کنید."

1902250

دیدگاه‌ها