کد خبر : 1953241 | 05 مرداد 1402 ساعت 10:56 | 43.2K بازدید | 31 دیدگاه

آنچلوتی: از این گل‌ها زیاد نمی‌بینید!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از درخشش خریدهای جدید تیمش بسیار خوشحال است.

آنچلوتی: از این گل‌ها زیاد نمی‌بینید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح امروز در دیداری دوستانه مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند. 

جود بلینگام و خوسلو که دو خرید جدید رئال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند موفق شدند دو گل این تیم در این بازی را به ثمر برسانند و نمایش خوب آنها تحسین بسیاری را به همراه داشت. 

آنچلوتی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. ما خوب بازی کردیم، خصوصا در نیمه اول. بهتر از دیدار دوستانه اول در آمریکا دفاع کردیم. شخصیت تیم را در نیمه دوم نشان دادیم و بسیار راضی و خوشحال هستیم.»

او درباره دو گلی که ستاره‌های جدید تیمش به ثمر رساندند گفت: «گل بلینگام نشانگر کیفیتی بود که از آن برخوردار است. او درست در زمان مناسب خودش را به توپ رساند و رودیگر هم پاس گل زیبایی ارسال کرد که منجر به باز شدن دروازه حریف شد. گل خوسلو هم از آن دست گل‌هایی بود که زیاد شبیه آن را نمی‌بینید.»

1902287

سرمربی رئال در پاسخ به سوالی درباره غیبت تیبو کورتوا اضافه کرد: «کورتوا کمی احساس درد داشت و دلیلی نداشت که بخواهیم ریسک کنیم. من فکر می‌کنم در بازی بعدی حاضر خواهد بود. درست مثل آردا گولر که به زودی بازی خواهد کرد. ما مشکلی نداریم چون این تیم کیفیت بالایی دارد و دلیل دیگری وجود ندارد. همه از کیفیت، شرایط فیزیکی، تکنیکی و تعهد بالایی بهره می‌برند.»

آنچلوتی همچنین به دیدار دوباره با کاسمیرو اشاره کرد و مدعی شد:«همه ما کاسمیرو را خیلی زیاد دوست داریم. او هنوز هم یکی از ستاره‌های رئال مادرید است. او اسطوره این باشگاه است.»

این مربی ایتالیایی درباره جو رختکن رئال گفت: «ما تیمی داریم که هیچ غروری در آن وجود ندارد و این مهم‌ترین نکته برای ما است. الگوی این تیم بسیار خوب و درست است و ما کامل هستیم.»

دیدگاه‌ها