کد خبر : 1953242 | 05 مرداد 1402 ساعت 11:09 | 23.7K بازدید | 62 دیدگاه

پنجمین بازی دوستانه بعد از چهار پیروزی؛

پرسپولیس و چالش حفظ صدرنشینی در پیش فصل

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که 4 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس و چالش حفظ صدرنشینی در پیش فصل

به گزارش "ورزش سه"، البته که نتایج دیدارهای دوستانه از اهمیت خاصی برخوردار نیست و سرمربیان تلاش می‌کنند در بازیهای تدارکاتی تیم خود را محک بزنند و ایده‌هایشان را در زمین اجرا کنند اما به هر حال کسب پیروزی و ارائه نمایش برتر، می‌تواند هر هواداری را سر ذوق بیاورد.

پرسپولیس با تمام مشکلاتی که در این مدت داشته، توانسته بازیهای دوستانه را با پیروزی پشت سر بگذارد. نکته جالب اینکه قرمزها در هر 4 بازی دوستانه، مقابل تیمهای لیگ برتری قرار گرفتند و موفق به پیروزی شدند تا قدرت خود برای دفاع از عنوان قهرمانی را نشان دهند. به عبارتی اگر پرسپولیس در لیگ برتر نیز مقابل این حریفان به پیروزی برسد، حداقل 24 امتیاز از دور رفت و برگشت را از این چهار تیم کسب می‌کند.

شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان و صنعت نفت چهار تیمی بودند که برابر تیم یحیی تسلیم شدند. البته نباید فراموش کرد که استقلال خوزستان آخرین تیمی است که پیش فصل خود را آغاز کرده و شمس آذر نیز در زمان بازی با پرسپولیس نفرات تکمیلش را در اختیار نداشت.

پرسپولیس حالا برای حفظ روند پیروزی خود مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد که این بازی شاید دشوارترین دیدار دوستانه سرخپوشان نیز باشد که به میزبانی ورزشگاه کاظمی برگزار خواهد شد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در 4 بازی اخیر هیچ گلی از حریفان دریافت نکرده و حالا ماموریت شکستن کلین‌شیت سرخپوشان برعهده مهاجمان مس خواهد بود.

20 تیر: پرسپولیس 7 - شمس آذر 0 (عبدی4، عالیشاه، گولسیانی و عمری)
25 تیر: پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان 0 (حسین کنعانی)
26 تیر: پرسپولیس 2 - پیکان 0 (علیرضا خدادادی و گل به خودی)
30 تیر: پرسپولیس 2 - صنعت نفت 0 (فرشاد فرجی و حسین کنعانی)

دیدگاه‌ها