کد خبر : 1953292 | 05 مرداد 1402 ساعت 14:21 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

مصاف ایران با ازبکستان و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی

دور جدید تورنمنت کافا در مسابقات رسمی!

ایران در مقدماتی جام جهانی با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه شده است.

دور جدید تورنمنت کافا در مسابقات رسمی!

به گزارش "ورزش سه"، خردادماه گذشته در شرایطی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تورنمنت کافا(تیم های آسیای میانه) فیفادی خود را گذراند که انتقادهای زیادی متوجه امیر قلعه نویی و مسئولان فدراسیون فوتبال شد.

منتقدان اعتقاد داشتند نبرد با تیم های آسیای میانه چندان محک جدی برای ملی پوشان فوتبال محسوب نمی شود. با این حال تیم ایران در این رقابت ها سه بازی با افغانستان ، قرقیزستان و ازبکستان انجام داد و جام قهرمانی کافا را بالای سر برد.

حالا با انجام قرعه کشی رقابت های مقدماتی جام جهانی مشخص شده تیم ملی فوتبال ایران با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه است. بر اساس قرعه کشی ازبکستان ، ترکمنستان و برنده هنگ کنگ و بوتان که احتمالا هنگ کنگ است، رقبای ایران خواهند بود.

ایران، ازبکستان وترکمنستان سه تیم از آسیای میانه هستند که در گروه دور اول مقدماتی جام جهانی کنار یکدیگر هستند و رقابت جالبی خواهند داشت. به عبارت بهتر می توان گفت تورنمنت کافا به شکلی دیگر در این رقابت های دور اول مقدماتی جام جهانی به صورت رسمی برگزار می شود!

براساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی ایران روز 30 آبان مقابل ازبکستان بازی می کند و در ادامه مسابقات روز 7 فروردین 1403 مقابل ترکمنستان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها