کد خبر : 1953349 | 05 مرداد 1402 ساعت 20:24 | 91.8K بازدید | 28 دیدگاه

گل تماشایی زیدان برای تیم رائول!

تئو زیدان، پسر زین‌‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.

گل تماشایی زیدان برای تیم رائول!

به گزارش "ورزش سه"، کاستیا که تیم دوم رئال مادرید محسوب می‌شود، با هدایت رائول گونزالس موفق شد حریفش میراندس را 1-0 شکست دهد. تک‌گل این بازی توسط تئو زیدان به ثمر رسید؛ پسر اسطوره رئال ماردید زین‌الدین زیدان.

تیم کاستیا در نیمه اول این بازی فشارهای زیادی روی دروازه میراندس ایجاد کرد، ولی نتوانست به گل برسد. از زمانی که رائول گونزالس از اسطوره‌های باشگاه رئال هدایت کاستیا را بر عهده گرفته این تیم شرایط خوبی پیدا کرده است.

در نیمه دوم مسابقه تئو زیدان ستاره اصلی تیم کاستیا بود و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد. در یکی از بهترین موقعیت‌های مسابقه ضربه سر تئو به تیر دروازه میراندس برخورد کرد. اما در دقیقه 85 کاستیا صاحب یک ضربه آزاد شد و تئو زیدان با یک ضربه تماشایی آن را به گل تبدیل کرد.

پسر زین‌الدین زیدان بعد از بازی به تلویزیون رئال مادرید گفت: "ما در تمرین‌ها روی ضربه‌های آزاد کار کرده بودیم و شوت من همان‌طور که می‌خواستم انجام شد. خیلی خوشحالم".

رسانه‌های نزدیک به رئال به این گل تئو زیدان اهمیت زیادی داده‌اند و از آن به عنوان موشک تئو زیدان و گل تماشایی پسر زیزو یاد کرده‌‌اند.

1902480
1902481
1902482

دیدگاه‌ها