کد خبر : 1953351 | 05 مرداد 1402 ساعت 20:55 | 51.9K بازدید | 13 دیدگاه

چالش جدید خامس رودریگز با سائوپائولو

پدیده جام‌جهانی و ستاره اسبق رئال راهی برزیل می‌شود

خامس رودریگز ماجراجویی‌هایش را در برزیل ادامه می‌دهد و این بازیکن احتمالا راهی سائوپائولو خواهد شد.

پدیده جام‌جهانی و ستاره اسبق رئال راهی برزیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پدیده و آقای گل جام جهانی 2014 که در سال‌های اخیر مسیر سراشیبی و سقوط را در پیش گرفته بود، حالا قصد دارد تا به ماجراجویی‌هایش در برزیل ادامه دهد. گفته می‌شود که خامس رودریگز در آستانه پیوستن به سائوپائولو قرار دارد.

رسانه ge.globo برزیل نوشت سائوپائولو پیشنهادی برای به خدمت گرفتن خامس رودریگز، هافبک 32 ساله کلمبیایی ارائه کرد. با این حال، باشگاه به دو دلیل، با احتیاط درخصوص این انتقال رفتار می‌کند: رقابت با سایر باشگاه‌های برزیل مانند بوتافوگو که قبلاً پیشنهادی برای خامس ارسال کرده است و دستمزد بالا.

طبق گزارش ge.globo، سائوپائولو ارزش و مدت قرارداد را ارائه کرده است، اما از کمک سرمایه‌گذار استفاده نخواهد کرد. در صورت توافق، بازیکن باید تا 8 آگوست (17 مرداد) قراردادش را ثبت کند تا بتواند 16 آگوست در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر کورینتیانس بازی کند.

1709890

یک منبع موثق در باشگاه سائوپائولو اطمینان داد که او انجام معامله را بسیار دشوار، اما ممکن می‌داند و سائوپائولو روی این چالش متمرکز است و به ارزیابی فرصت‌هایی که در بازار ظاهر می‌شوند، ادامه می‌دهد.

خامس رودریگز یکی از آن "فرصت‌های طلایی" باشگاه است و به همین دلیل حتی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال برزیل، سائوپائولو می‌تواند با او قرارداد ببندد. آخرین تیم او المپیاکوس یونان بود که در آن 23 بازی انجام داد، 5 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. او قبل از آن در الریان قطر بازی می‌کرد.

در ماه می، ستاره کلمبیایی گفت که اولویت او اروپاست. با این حال او تاکنون با هیچ تیمی قرارداد نبسته و امید باشگاه‌های برزیل را بالا برده است. با این حال، رسانه‌های برزیلی مدعی هستند که خامس بر سر قرارداد 2 ساله‌ای با سائوپائولو به توافق رسیده و هفته آینده از وی رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها