کد خبر : 1953447 | 06 مرداد 1402 ساعت 16:31 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

ماتیاس یایسل راهی الاهلی می‌شود

تیم جدید محرز مربی سالزبورگ را هم دزدید!

قرار است که ماتیاس یایسل به عنوان سرمربی جدید الاهلی روی نیمکت این تیم بنشیند.

تیم جدید محرز مربی سالزبورگ را هم دزدید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ردبول سالزبورگ در فاصله 24 ساعت تا برگزاری نخستین دیدار این تیم در فصل جدید رقابت‌های بوندس‌لیگای اتریش، از پایان همکاری با سرمربی خود خبر داد. جایی که ماتیاس یایسل قرار است هدایت الاهلی را بر عهده بگیرد.

این باشگاه امروز و از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد که سرمربی آلمانی خود را آزاد کرده تا از این تیم جدا شود. دلیل صدور مجوز جدایی ماتیاس یایسل 35 ساله، انتقال به الاهلی عربستان است.

استفان رایتر، مدیرعامل قهرمان اتریش، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: ما معتقدیم مربی که در فاصله یک روز مانده به شروع یک فصل مهم، اینقدر نگران تغییر احتمالی باشگاه است، نباید روی نیمکت تیم حضور داشته باشد. ما می‌خواهیم فصل جدید را با انرژی و اعتقاد کامل شروع کنیم. برای این کار، ما به تمرکز 100 درصدی از سوی همه افراد حاضر در باشگاه نیاز داریم.

در همین خصوص، فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر بازار نقل و انتقالات در صفحه توئیتر خود نوشت: الاهلی به توافق کامل با ماتیاس یایسل برای انتصاب به عنوان سرمربی جدید باشگاه نزدیک است. معامله به مراحل نهایی می‌رود و می‌تواند تا پایان هفته جاری انجام شود.

الاهلی که امروز کار انتقال ریاض محرز را نهایی و خبر آن را به صورت رسمی اعلام کرد، پیش از این نیز ادوارد مندی، روبرت فیرمینو و سنت ماکسمین را نیز به خدمت گرفته است.

1902679

دیدگاه‌ها