کد خبر : 1953587 | 07 مرداد 1402 ساعت 13:15 | 46.6K بازدید | 43 دیدگاه

رئال دوباره به گوندوگان رسید

حساب تسویه‌نشده رئالی‌ها با ستاره جدید بارسا

ال‌کلاسیکوی امشب می‌تواند برخورد مجدد رئالی‌ها با ایلکای گوندوگان باشد. ستاره آلمانی فصل قبل به کابوس کهکشانی‌ها بدل شده بود.

حساب تسویه‌نشده رئالی‌ها با ستاره جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، وقتی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید امشب در دالاس برابر هم قرار بگیرند، برای برخی بازیکنان رئال خاطرات ناخوشایندی زنده خواهد شد. اگر ژاوی ترکیب اصلی بازی برابر آرسنال را امشب نیز تکرار کند، شاهد برخورد مجدد ایلکای گوندوگان با رئالی‌ها خواهیم بود.

1902871

ستاره آلمانی یکی از اصلی‌ترین عوامل شکست سنگین 4-0 رئال در بازی برگشت نیمه نهایی فصل قبل برابر سیتی در اتحاد بود و باعث شد شاگردان آنچلوتی با یکی از دردناک‌ترین شکست‌های خود را در اروپا مواجه شود. سیتی نگذاشت رئال به یک فینال دیگر برسد و در عوض خود به بازی نهایی رفت و با شکست اینتر قهرمان شد.

1891518

ایلکای یکی از ستون‌های منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بود. تیمی که فصل گذشته همه جام‌های مهم را برد و گوندوگان کاپیتان آن تیم بود. باورنکردنی است که بارسای ورشکسته توانست کاپیتان سیتی را بدون پرداخت یک یورو جذب کند، اما ایلکای به دنبال چالشی جدید بود. 
گوندوگان در بازی رفت در برنابئو که 1-1 مساوی شد نیز درخشید و روی گل مساوی کوین دی‌بروینه نقش داشت. در واقع او پاس گل را به ستاره بلژیکی داد.

1902368

اکنون شرایط برای گوندوگان بسیار متفاوت است. او در تیمی بازی می‌کند که اگرچه فصل قبل قهرمان لالیگا شد، اما در چند سال گذشته روزهای سختی در لیگ قهرمانان تجربه کرده است. رئالی‌ها با گوندوگان حسابی تسویه‌نشده دارند اما ستاره آلمانی هم با بارسا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها