کد خبر : 1953653 | 07 مرداد 1402 ساعت 17:52 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

زومر علیه بایرن: بله، با اینتر مذاکره کردم

یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، به مذاکراتش با اینتر اذعان کرد و به صورت تلویحی از جدایی‌اش از بایرن خبر داد.

زومر علیه بایرن: بله، با اینتر مذاکره کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره آینده یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی بایرن مونیخ، دیدار دوستانه امروز باواریایی‌ها مقابل کاواساکی در ژاپن فرصت خوبی بود تا خبرنگاران از این دروازه‌بان درباره شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوعش از بایرن و انتقال به اینتر بپرسند.

یان زومر که بعد از مصدومیت مانوئل نویر توسط بایرن به خدمت گرفته شد می‌داند که با بازگشت نویر در فصل پیش رو او دیگر دروازه‌بان اول نخواهد بود. به همین خاطر از شروع تابستان خبرهای زیادی درباره جدایی او مطرح بود.

در روزهای اخیر رسانه‌های آلمانی گفتند او قطعا از بایرن جدا خواهد شد و حتی با اینتر به توافق کامل رسیده و حالا تنها منتظر موافقت مدیران باشگاه آلمانی است تا راهی ایتالیا شود.

1902972

یان زومر که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود در پاسخ به سوالات متعدد درباره اینکه آیا جدایی‌‌اش از بایرن را قطعی می‌داند گفت:" الان که اینجا هستم و بازیکن بایرنم. من در این باشگاه احساس راحتی می‌کنم و از شرایط راضی‌ام. باید ببینیم چه پیش می‌آید".

خبرنگاران از این پاسخ دیپلماتیک دروازه‌بان بایرن راضی نبودند و بحث انتقال او به اینتر را پیش کشیدند. دروازه‌بان سوئیسی در پاسخ به سوالات برای اولین بار رسما تایید کرد که با اینتر مذاکره کرده است. او در این باره گفت:" چند روزی است که صحبت‌هایی شده است. ببنیم چه می‌شود".

وقتی از یان زومر پرسیده شد که با ناراحتی بایرن را ترک خواهد کرد او به این سوال جواب منفی داد و گفت:" من با همه کسانی که در این باشگاه هستند رابطه خوبی دارم".

دیدگاه‌ها