کد خبر : 1953672 | 07 مرداد 1402 ساعت 19:09 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

دو برزیلی مد نظر رحمتی جذب نشدند

بیانیه نساجی: خارجی‌ها درخواست غیرمعقول دادند

در حالی که مهدی رحمتی به دنبال جذب دو بازیکن برزیلی بود باشگاه نساجی از عدم توافق با این دو خبر داد.

بیانیه نساجی: خارجی‌ها درخواست غیرمعقول دادند

به گزارش"ورزش سه" امروزمصاحبه ای از مهدی رحمتی منتشر شد که در آن نسبت به جذب بازیکنان خارجی برای حضور قدرتمند نساجی در رقابت های لیگ قهرمانان خبر داده بود هرچند ساعتی پیش باشگاه نساجی طی بیانیه ای اعلام کرد که با این دو بازیکن به توافق نرسیده است. 

رحمتی پیش از این گفته بود:" 2 بازیکن برزیلی مد نظر ما در حال حاضر بازی می‌کنند و در شرایط مسابقه قرار دارند. ۳ بازیکن خارجی به باشگاه معرفی کردم که مسئولان در حال مذاکره با آنها هستند. ما روی فیلم، بازیکن انتخاب نکردیم و بازی‌های ۹۰ دقیقه‌ای آنها را تماشا کردیم. سعی ما بر این است که پول باشگاه را حفظ کنیم و حتی با فروش بازیکنان خارجی درآمدزایی برای باشگاه داشته باشیم. دیدید که هانسل زاپاتا پارسال هم خیلی به ما کمک کرد و هم اینکه امسال برای آلومینیوم اراک آورده مالی خوبی داشته است. بازیکنان خارجی مد نظر ما نیاز به اردوی پیش‌فصل و آمادگی بدنی ندارند چون در بهترین فرم فوتبالی در باشگاه‌های خود مشغول بازی هستند." 

اما باشگاه نساجی در بیانیه اش گفته است:" از ماه گذشته با تأیید سرمربی تیم با دو بازیکن خوب به توافقات کلی رسیدیم و قرار شد بعد از طی مراحل اداری هر چه سریع‌تر خود را به ایران برسانند. با این حال و علی‌رغم توافق با نماینده بازیکنان برزیلی و ارسال پیشنهادات رسمی باشگاه به یکباره با پیشنهادات بسیار متفاوت و درخواست غیرمعقول یکی از بازیکنان مواجه شدیم." 

باشگاه نساجی همچنین توضیح می دهد:" با توجه به اینکه بر این امر واقف هستیم باشگاه نیاز مبرم به جذب دو یا سه بازیکن خارجی دارد، اما حاضر نیستیم با هر ترتیب و شرایطی، به‌طوری که منافع باشگاه و ملی‌مان دچار چالش شود، دست به هر اقدامی جهت رفع تکلیف و آرامش موقت هواداران بزنیم."

دیدگاه‌ها