کد خبر : 1953720 | 07 مرداد 1402 ساعت 21:57 | 69.2K بازدید | 18 دیدگاه

رسمی: هافبک بارسا هم‌تیمی طارمی شد

با اعلام رسمی باشگاه پورتو، نیکو گونزالس، ستاره سابق بارسلونا با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست.

رسمی: هافبک بارسا هم‌تیمی طارمی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز گمانه‌زنی بالاخره سرنوشت نیکو گونزالس، بازیکن سابق بارسا و محصول آکادمی لاماسیا، مشخص شد و او که فصل گذشته را به صورت قرضی در والنسیا سپری کرده بود با قراردادی 5 ساله به پورتو پیوست.

نیکو گونزالس بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش با والنسیا به بارسا برگشت اما متوجه شد که در برنامه‌های ژاوی جایی ندارد و در فهرست فروش قرار دارد. او با پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های اسپانیایی و انگلیس روبرو بود ولی در نهایت به پورتو پیوست. او با حضور در این تیم شانس حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را دارد.

1903093

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای با اعلام انتقال نیکو گونزالس به پورتو نوشت:" بارسلونا و اف‌سی پورتو به توافق رسیدند تا نیکو گونزالس با قراردادی به ارزش 8.5 میلیون یورو راهی این باشگاه پرتغالی شود. درصدی از انتقال‌های آتی نیکو به بارسلونا تعلق خواهد گرفت و حق خرید مجدد او در اختیار ما است. ما از نیکو گونزالس به خاطر تعهد و تلاش‌هایش قدردانی کرده و برای او آرزوی موفقیت داریم".

1903094

باشگاه پورتو هم در بیانیه به خدمت گرفتن نیکو گونزالس اعلام کرد که بند فسخ او 60 میلیون یورو است. بند خرید مجدد 30 میلیون یورویی او هم تا تابستان 2025 در اختیار بارسلونا قرار داده شده است. از انتقال‌های آتی این بازیکن 40 درصد مبلغ قرارداد به بارسا پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها