کد خبر : 1953731 | 07 مرداد 1402 ساعت 23:14 | 108.7K بازدید | 22 دیدگاه

رسمی: مقصد باورنکردنی ستاره جام جهانی برزیل

باشگاه برزیلی سائوپائولو به صورت رسمی خامس رودریگز را به عنوان خرید جدیدش معرفی کرد.

رسمی: مقصد باورنکردنی ستاره جام جهانی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز، هافبک 32 ساله که آوریل گذشته از المپیاکوس جدا شد، به عنوان خرید جدید سائوپائولو برزیل معرفی شده است.

برزیلاو پس از چندین هفته بلاتکلیفی و تردید در مورد آینده‌اش، مقصدی را در برزیل یافت تا به حرفه ورزشی خود ادامه دهد.

1903114

سائوپائولو از طریق شبکه‌های اجتماعی‌اش با انتشار ویدئویی ضمن یادآوری گل‌های او در جام جهانی 2014 برزیل با کلمبیا و همچنین باشگاه‌های مختلف، قرارداد خامس را به صورت رسمی اعلام کرد.

در این ویدیو همچنین دیده می شود که این فوتبالیست در حال امضای قراردادش و گفتن چند کلمه به زبان پرتغالی است.

خامس گفت:"نمی‌توانستم احساس پوشیدن بزرگترین و باشکوه‌ترین پیراهن این مکان جادویی، پیراهن باشگاه برزیلی با بیشترین عناوین بین‌المللی را تجربه نکنم."

هافبک کلمبیایی پس از پایان دوران خود در یونان، بیش از 100 روز را بدون تیم سپری کرد. در این مدت او با باشگاه‌های مختلفی مانند بشیکتاش، بوتافوگو و حتی بوکاجونیورز مرتبط بود اما مطبوعات آرژانتین آن را تکذیب کردند.

🟥به این ترتیب، خامس پس از 13 سال به آمریکای جنوبی بازمی‌گردد. در سال 2010 او آرژانتین را ترک کرد و به پورتو در پرتغال رفت.

1903116

او سپس به ترتیب به موناکو، رئال مادرید، بایرن مونیخ، اورتون، الریان و المپیاکوس رفت. خامس که با درخشش در جام جهانی برزیل به رئال مادرید پیوست، درخشش طولانی مدتی در اروپا نداشت و اکنون در 32 سالگی سطح اول فوتبال جهان را ترک کرده است.

1903115

دیدگاه‌ها