کد خبر : 1953779 | 08 مرداد 1402 ساعت 09:18 | 51.7K بازدید | 18 دیدگاه

خشم مدافع رئال: این قدر درباره امباپه نپرسید!

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، از خبرنگاران خواست که دست از سوال پرسیدن درباره کیلیان امباپه بردارند.

خشم مدافع رئال: این قدر درباره امباپه نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل در آمریکا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها چندین فرصت گلزنی از جمله ضربه پنالتی‌ای که به سود آن‌ها اعلام شد داشتند اما توپ را پنج بار به تیرک دروازه زدند و نتوانستند از هیچ یک از این فرصت‌ها به درستی استفاده کنند. 

کارواخال پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «نتیجه بازی نشان می‌دهد چه تیمی موفق بوده است. من فکر می‌کنم ما در بسیاری از موارد خوب کار کردیم. در حال سازگار شدن با سیستمی جدید هستیم. در آخر برابر دروازه موفق نبودیم. دو گل آخر باعث شد شرایط برای ما سخت شود اما شرایط خوبی در زمین داشتیم.»

1903183

او با اشاره به تنش و فشار بالای بازی اظهار داشت: «این مسابقات همیشه پر تنش هستند. در آخر با یکدیگر معاشرت کردیم و می‌خواهیم یکدیگر را در دیداری رسمی هم ببینیم و روبروی هم قرار بگیریم.»

سوالی درباره امباپه باعث عصبانیت این بازیکن شد: «ما درباره بازیکنانی که در تیم حضور دارند حرف می‌زنیم. من درباره امباپه یا هیچ بازیکن دیگری که در رئال نیست حرف نمی‎‌زنم. من فقط درباره کسانی حرف می‌زنم که بازیکن این تیم هستند!»

این مدافع رئال مادرید همچنین درباره شرایط کلی تیمش در این دیدار اضافه کرد: «در ابتدا شرایط مطابق میل ما نبود. آن‌ها بر ما تسلط پیدا کردند اما پس از آن توانستیم کاری که دوست داشتیم انجام دهیم، موقعیت خلق کنیم و بازی را در دست بگیریم. توپ را در اختیار داشتیم و در دفاع خوب بودیم. به خوبی توانستیم بازی‌خوانی درستی انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها