کد خبر : 1953830 | 08 مرداد 1402 ساعت 12:38 | 19.9K بازدید | 9 دیدگاه

تولید داخلی شامل قلعه‌نویی هم می‌شود

تیم ملی با مربی ایرانی در جام جهانی 2026

هدایت ممبینی اعلام کرد فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی مذاکرات خود را با هشت کشور آغاز کرده است.

تیم ملی با مربی ایرانی در جام جهانی 2026

به گزارش ورزش سه، کمتر از شش ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده و تیم ملی ایران آماده‌سازی به منظور حضور در این رقابت‌ها نیاز به برگزاری بازی‌های دوستانه مناسب دارد. هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی و همچنین قرارداد کادرفنی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

ممبینی در خصوص قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی گفت: قرارداد قلعه نویی امضا شده است. اتفاقات خوبی در فوتبال کشور رخ داده و بعد از حدود 10 سال مربی داخلی آورده‌ایم. وقتی می‌گوییم تولید داخلی، منظورمان فقط محصولات غذایی نیست و مربی داخلی هم هست. باید همه به هم کمک کنیم تا نتایج خوبی به دست بیاید  و هواداران راضی باشند و این پروسه را ادامه بدهیم. ان شاالله با کسب نتایج خوب در جام ملت‌ها با همین مربی داخلی مسابقات جام جهانی 2026 را هم پشت سر بگذاریم.

وی افزود: همچنین در مورد تیم امید که عنایتی حضور دارد. ما کم و کاستی‌هایی در زیرساخت‌ها داریم و ضعف‌هایمان را قبول داریم ولی همه باید به هم کمک کنیم و از پتانسیل مثبتی که در فوتبال داریم باید استفاده کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد دومین بازی دوستانه تیم ملی اظهار داشت: در مورد تیم حریف و محل برگزاری کادر فنی نظر می‌دهد. با 8-7 کشور که در فیفادی دوم سپتامبر خالی هستند مذاکره کردیم. دو طرف شرایطی دارند و وقتی نهایی شد اعلام می‌کنیم.

ممبینی درباره بازی با نیجریه گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است و من اسم نمی‌برم. با چند کشور مکاتبه کردیم و با توجه به شرایط پیش می‌رویم. ما هم منتظریم ببینیم چه زمانی مشخص می‌شود. ما باید با یک کشور توافق کنیم و باید شرایط و نوع فوتبال‌شان را در نظر بگیریم و محل بازی مهم است؛ باید همه این‌ها را در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها