کد خبر : 1953918 | 08 مرداد 1402 ساعت 17:58 | 11K بازدید | 29 دیدگاه

درخواست تیم‌های لیگ برتر: تأخیر در شروع مسابقات

نزدیک به 10 تیم لیگ برتری خواستار تعویق مسابقات و تأخیر هفته نخست لیگ بوده‌اند.

درخواست تیم‌های لیگ برتر: تأخیر در شروع مسابقات

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که زمان زیادی تا آغاز هفته نخست لیگ برتر باقی نمانده است، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری خواستار تعویق و تأخیر در شروع لیگ بیست و سوم شده‌اند که این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

تقریبا تمامی تیم‌ها دلیل واحد و مشترکی برای به تعویق افتادن بازی‌ها دارند. مسائلی از جمله ثبت قرارداد بازیکنان جدید و قدیم، زمان‌بر بودن بررسی قراردادهای بازیکنان تمامی تیم‌ها، احتمال غیبت برخی خریدهای جدید در هفته نخست و... از جمله این موارد است.

علاوه بر این، آماده نبودن برخی از استادیوم‌ها نیز مزید بر علت شده تا تیم‌های میزبان به دنبال فرصت بیشتر جهت رفع نواقص باشند. به عنوان مثال، صنعت نفت تمایل دارد با حل برخی معایب و مشکلات استادیوم تختی، در آبادان و با حضور هواداران پذیرای استقلال باشد.

ضمن اینکه برخی از باشگاه‌ها هنوز زمینه‌های حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را تدارک ندیده‌اند و خواستار مهلت زمانی بیشتری جهت حل این موضوع و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هستند.

مسئله مهم دیگری که سبب شده نزدیک به 10 باشگاه درخواست تعویق مسابقات را ارائه دهند، نرسیدن بازیکنان به فرم ایده‌آل و نیاز به زمان بیشتر جهت هماهنگی فنی تیم‌هاست که سرمربیان باشگاه‌ها نسبت به تأخیر در شروع لیگ برتر بی‌میل نیستند.

با وجود مخالفت تلویحی فدراسیون با تأخیر در آغاز لیگ برتر، اما با استناد به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که وی نیز تمایل داشته باشد تا لیگ بیست و سوم با آمادگی همه جانبه، رفع مشکلات و موانع آغاز شود.

دیدگاه‌ها