کد خبر : 1954040 | 09 مرداد 1402 ساعت 09:59 | 66.7K بازدید | 47 دیدگاه

درگیری در رئال: زودتر یک شماره 9 بخرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.

درگیری در رئال: زودتر یک شماره 9 بخرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نمایش خوبی برابر بارسلونا ارائه کرد و فرصت‌های بسیار زیادی برای باز کردن دروازه این تیم داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند تا با سه گل برابر حریف شکست بخورد. 

این اتفاق باعث شد که بار دیگر بحث جذب یک مهاجم نوک تمام عیار به عنوان جانشین کریم بنزما در این تیم مطرح شود و هواداران از بابت نبود چنین بازیکنی در ترکیب رئال ابراز ناراحتی کنند. 

خوسلو در چند بازی اخیر نشان داد که بازیکنی با استعداد و گلزن است اما بسیاری معتقد هستند که حضور او به عنوان مهاجم نوک به تنهایی در ترکیب رئال کافی نیست. 

1896232

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که آنچلوتی هم چنین نظری دارد و با وجود این که در چند روز اخیر بارها تاکید کرده بود که تیمش کامل است و او از همین فهرست رضایت کامل دارد اما حقیقت چیز دیگری است. 

این مربی ایتالیایی بار دیگر در حال فشار آوردن به مدیران رئال و خصوصا فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز است تا یک شماره 9 تمام عیار و قابل اطمینان را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند. 

انتظار می‌رود که کیلیان امباپه تا چند هفته آینده به صورت رسمی از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید شود و باید دید که آیا جز او، بازیکن دیگری هم به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها