کد خبر : 1954065 | 09 مرداد 1402 ساعت 12:03 | 27.1K بازدید | 65 دیدگاه

دلایلی که ممکن است لیگ را به تعویق بیندازند (گزارش)

از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

دلایلی که ممکن است لیگ را به تعویق بیندازند (گزارش)

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی قرار است از پنجشنبه و جمعه این هفته آغاز شود که هنوز مسائل لاینحل زیادی برای برگزاری این رقابت‌ها باقی مانده است.

روز گذشته مهدی تاج با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیار از ورزشگاه‌ها آماده نیست، اعلام کرد برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیازمند شرایط متفاوتی از اوضاع امروز هستیم و بنابراین این احتمال وجود دارد که برای بهبود اوضاع، رقابت‌های لیگ مدتی با تعویق بیفتد.

این صحبت‌های تاج بلافاصله با واکنش منصور قنبرزاده، سرپرست سازمان لیگ، مواجه شد و او با به سخره گرفتن مسئله تعویق لیگ تاکید کرد این لیگ است، نه دیگ و به این شکل مخالفت خود را با این مسئله نشان داد.

با این حال یکی دو ساعت بعد، محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ، با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج با درشت کردن فونت بخشی از نامه تاکید کرد که رقابت‌های لیگ با توجه به قوانین AFC نباید بدون حضور زنان برگزار شود و رئیس فدراسیون باید در این زمینه به تعیین تکلیف نهایی برسد.

1903620

با انتشار این نامه دیگر خبری از فدراسیون نشد اما اخبار دیگری نیز در حاشیه و گوشه کنار فوتبال ایران در حال جریان است. بحث‌های مربوط به ثبت قرارداد بازیکنان و بحث سقف قرارداد که روز گذشته استقلال اعلام کرد برای شروع فصل از این سقف ۳۰ میلیارد بالاتر زده است؛ موضوعی که باعث خواهد شد حریفان با توجه به صحبت‌ها و قوانین جدید لیگ، در شروع هر مسابقه با توجه به نکات تازه مطرح‌شده در فوتبال ایران، این مسئله را دستمایه اعتراض‌های جدیدی قرار بدهند.

البته باشگاه سپاهان هم با همین معضل مواجه است و مشخص نیست با توجه به اینکه قرار بر راستگویی و صداقت است چگونه می‌خواهد این مسئله را حل بنماید؛ به خصوص که سازمان لیگ با افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری مخالفت کرده است.

در این شرایط، شروع مجدد لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به مسائل حل‌نشده، بیش از گذشته مورد سوال است و شاید آن چیزی که تاج گفته، کاملا مبتنی بر واقعیت باشد؛ البته با توجه به بازتاب‌های منفی فعلا کسی به صورت رسمی آن را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها