کد خبر : 1954069 | 09 مرداد 1402 ساعت 12:18 | 38.9K بازدید | 15 دیدگاه

اینزاگی و لائوتارو به من اعتماد به نفس دادند

یاغی جدید شهر میلان: فقط اسکودتو می‌خواهم!

مارکوس تورام که انتقالی پر سر و صدا به اینتر داشت تاکید کرد که در این فصل فقط روی قهرمانی در اسکودتو متمرکز شده است.

یاغی جدید شهر میلان: فقط اسکودتو می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس تورام بعد از سپری کردن 4 فصل موفق در بروسیا مونشن گلادباخ و ثبت 34 گل در 111 بازی مورد توجه دو باشگاه بزرگ شهر میلان قرار گرفت. ابتدا تصور می‌شد او راهی میلان شود اما در نهایت این اینتر بود که مذاکرات با جدیت و سرعت بیشتری پیش برده و با قراردادی 5 ساله این ستاره 25 ساله را به خدمت گرفت.

پسر لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت با ابراز خوشحالی از حضور در اینتر گفت: "اینجا همان طور است که پیش از حضورم تصور می‌کردم. یک باشگاه سازمان یافته با تیمی عالی و تمرینات باکیفیت که من عاشق حضور در آن هستم."

1903624

او از نقش مهم اینزاگی، سرمربی و لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر در روزهای نخست حضورش در اینتر گفت: " آن‌ها به من اعتماد به نفس دادند و گفتند که ما به تو نیاز داریم و تو در طول فصل خیلی به ما کمک خواهی کرد."

این مهاجم فرانسوی در مورد هدف خود در فصل جدید با تیم جدیدش گفت: "اسکودتو نه تنها هدف من بلکه هدف همه تیم است. ما این را در ذهن خود مرور می‌کنیم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. هدفی که داریم مشخص است، می‌خواهیم در پایان فصل خوشحال باشیم."

دیدگاه‌ها