کد خبر : 1954095 | 09 مرداد 1402 ساعت 13:38 | 53K بازدید | 18 دیدگاه

از رقابت با دوناروما نمی‌ترسم

اعتماد به نفس عجیب خرید جدید PSG

آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.

اعتماد به نفس عجیب خرید جدید PSG

به گزارش "ورزش سه"، آرنائو تناس دیروز رسما با قراردادس سه ساله راهی پی اس جی شد. گلر سوم فصل قبل بارسا که کاپیتان تیم دوم باشگاه بود و برای تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا نیز اخیرا در رقابت‌های یورو به میدان رفت، حالا رقیب جانلوئیجی دوناروماست اما تعجب نکنید اگر این گلر جوان بتواند دوناروما را نیمکت نشین کند.

1903667

اکیپ در توصیف تناس نوشته که او علاوه بر اینکه انسانی باشخصیت است، گلری با مهارت بالا در کار با توپ است و این دقیقا همان چیزی است که لوئیس انریکه به عنوان مربی پی اس جی از یک دروازه بان انتظار دارد. تناس را بارسلونا نخواست و او با اتمام قراردادش حالا در پی اس جی است.

1903669

گلر کاتالان در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن پی اس جی گفت: «من لوئیس انریکه از قبل می‌شناسم و او یک بار من را برای تیم ملی هم دعوت کرده بود (سال 2022). شاید شناخت من از او زیاد نباشد ولی همه دنیا می‌دانند انریکه چه مربی بزرگی است.»

تناس ادامه داد: «خودم را دروازه‌بانی با شخصیت و مهارت بالا می‌دانم و از رقابت با هیچکس نمی‌ترسم. بازی با پای بسیار خوبی دارم و عاشق تمرین و یادگیری هستم. برای شروع تمرین کنار هم تیمی‌های جدیدم بی تابم.»

دیدگاه‌ها