کد خبر : 1954143 | 09 مرداد 1402 ساعت 17:03 | 24.5K بازدید | 129 دیدگاه

مدیرعامل سپاهان به سیم آخر زد؛

ساکت: در یک نبرد ترکیبی با مافیا و دروغ مبارزه می‌کنیم

محمدرضا ساکت می‌گوید سپاهان فصل آینده باید در نبردی ترکیبی به میدان برود.

ساکت: در یک نبرد ترکیبی با مافیا و دروغ مبارزه می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از کیت فصل آینده سپاهان دقایقی در خصوص رقابت‌‌های پیش روی طلایی‌پوشان صحبت کرد و با تاکید بر اینکه این تیم باید در نبردی ترکیبی شرکت کند، از هواداران سپاهان درخواست کرد در بازی‌های آسیایی نقطه ضعفی به مسئولان ندهند.

مدیرعامل سپاهان اظهار داشت: رقابت‌های امسال، یک نبرد ترکیبی است. حریف، زمین، برنامه مسابقات، برنامه‌ریزان مسابقات، فضای مجازی، مافیای رسانه‌ای و بعضا صداوسیما، اخبار دروغ، فضای غیرواقعی و بعضا مقررات غیرکارشناسی، حریفان ما هستند. همه ما در این رقابت ترکیبی باید عزم و توان‌مان را بر روی اهداف تیمی متمرکز کنیم و مراقب باشیم در چنبره خبرسازی‌ها، جریان‌سازی‌ها، تحرکات غیراخلاقی خارج از زمین و البته اقداماتی که همه از آن باخبر هستیم، گرفتار نشویم.

1903732

وی افزود: هواداران ما باید به هوش باشند که امسال اصفهان نیز میزبان بازی‌های آسیایی است و تیم‌های خارجی حتما به اصفهان می‌آیند. ما باید مسابقات را در لول بین‌المللی برگزار کنیم و کوچک‌ترین نقطه ضعفی به هیچکس ندهیم، چرا که محرومیت‌هایی لحاظ می‌شود.

ساکت سپس برای لحظاتی به صورت خصوصی با حاضران صحبت کرد و در ادامه با اشاره به تقابل تراکتور و سپاهان در فصل گذشته گفت: ۷۳ لیزر یک‌ جا می‌افتد و دو لیزر در ورزشگاه نقش جهان اما ما ۷۳۰ میلیون جریمه می‌دهیم. گینس پیامی فرستاده بود که اگر پیراهن دروازه‌بان سپاهان را پیدا کردید، بیاورید که من بخرم، چرا که روی این پیراهن و پیراهن برخی از بازیکنان ۷۳ نشانه لیزر بود. به هر حال امیدوارم مقررات همه جا اجرا شود اما در هر صورت ما موظف هستیم نماد فرهنگ شایسته اصفهان، ایران و سپاهان باشیم و خودمان را برای نبرد ترکیبی آماده کنیم.

1903733

دیدگاه‌ها