کد خبر : 1954167 | 09 مرداد 1402 ساعت 19:25 | 67.9K بازدید | 34 دیدگاه

الهلال به گلزن نیجریه‌ای: بیا و 12 برابر دستمزد بگیر

نشریه اکیپ اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان دو پیشنهاد برای جذب ویکتور اوسیمن ارسال کرده که هر دو پیشنهاد این باشگاه رد شده است.

الهلال به گلزن نیجریه‌ای: بیا و 12 برابر دستمزد بگیر

به گزارش "ورزش سه"، وقتی روند انتقال ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان آغاز شد ابتدا گمان می‌رفت باشگاه‌های این کشور بیشتر ستاره‌های پا به سن گذاشته و کسانی که بیش از 30 سال از عمرشان گذشته است را هدف گرفته‌اند.

اما حالا این ادعا به کلی زیر سوال رفته و شاهد پیوستن ستاره‌های مطرح باشگاه‌های اروپایی به تیم‌های عربستانی هستیم. تا جایی که حالا باشگاه‌های این کشور تعدادی از باارزش‌ترین ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال را هدف گرفته‌اند که ویکتور اوسیمن یکی از آنها است.

نشریه فرانسوی اکیپ در گزارشی اعلام کرد باشگاه الهلال تا کنون دو پیشنهاد رسمی برای خرید اوسیمن به ناپولی ارسال کرده است. البته قهرمان فصل گذشته سری آ به هر دو پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داده است.

بر اساس این گزارش الهلال ابتدا پیشنهادی 120 میلیون یورویی را برای ناپولی فرستاد که بلافاصله از طرف ناپلی‌ها رد شد. عربستانی‌ها در قدم دوم ارزش پیشنهاد خود را بالا برده و یک پیشنهاد 140 میلیون یورویی روی میز اورلیو دی‌لورنتیس گذاشتند. به ادعای اکیپ این پیشنهاد هم رد شده است.

1903786

گفته می‌شود مدیران ناپولی برای واگذاری مهاجم درخشان فصل گذشته‌شان رقم 200 میلیون یورو را در نظر دارند. او فصل گذشته با 26 گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در قهرمانی ناپولی در ایتالیا داشت و ارزش او در ترنسفرمارکت در افزایشی قابل توجه به 120 میلیون یورو رسید.

قرارداد اوسیمن با ناپولی تا سال 2025 اعتبار دارد. او در حال حاضر در هر فصل دستمزدی معادل 4.5 میلیون یورو دریافت می‌کند. شبکه اسکای مدعی است الهلال برای راضی کردن اوسیمن در مذاکرات شخصی با او قول داده که به ستاره نیجریه‌ای دستمزد سالانه‌ای معادل 60 میلیون یورو پرداخت کند. یعنی بیش از 12 برابر دستمزدی که او در حال حاضر می‌گیرد.

دیدگاه‌ها