کد خبر : 1954238 | 10 مرداد 1402 ساعت 08:38 | 39.7K بازدید | 9 دیدگاه

استقبال باشکوه از مردی که وارث پیراهن مارادونا شد

ادینسون کاوانی در ورزشگاه لابومبونرا به عنوان بازیکن جدید بوکاجونیورز به طرفداران معرفی شد.

استقبال باشکوه از مردی که وارث پیراهن مارادونا شد

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای، در جریان معرفی رسمی خود به عنوان بازیکن بوکاجونیورز، اعلام کرد که پوشیدن پیراهن این تیم، به‌ویژه در سال‌های آخر دوران حرفه‌ای‌اش، مسئولیت بسیار بزرگی است.

کاوانی 36 ساله، این اظهارات را طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه لابومبونرا بیان کرد. خورخه آمئال، رئیس باشگاه، او را همراهی کرد و هواداران بسیاری هم برای تماشای این مراسم در ورزشگاه حضور داشتند.

او درمورد انتخاب کشور آرژانتین گفت: "می خواستم به خانه نزدیک باشم، هیچ کشوری اندازه آرژانتین شبیه کشور ما نیست. و هیچ باشگاهی مانند بوکا وجود ندارد که بتوانم آخرین گام‌های دوران حرفه‌ای‌ام را در آن بردارم."

این ملی‌پوش اروگوئه‌ای اعلام کرد که خوان رومان ریکلمه، بازیکن سابق و نایب رئیس فعلی باشگاه، روی تصمیمش برای انتخاب باشگاه آرژانتینی تاثیرگذار بوده است. کاوانی گفت: "صحبت‌های رومان همیشه یکسان بود. و این نشان می‌دهد که آن‌ها به شما برای عضویت در باشگاه اعتماد دارند."

بازیکن سابق ناپولی، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و والنسیا گفت که سعی خواهد کرد مانند یک هوادار متعصب از پیراهن تیم جدیدش دفاع کند: "از این پیراهن (بوکا) طوری دفاع می‌کنم که انگار از کودکی هوادار آن بوده‌ام. هدفم همیشه یکسان خواهد بود. مطمئنم که هر روز مانند تمام دوران حرفه‌ای‌ام، با تمام توان تمرین می‌کنم و خودم را آماده می‌کنم تا وقتی نوبت حضور در زمین می‌رسد، آماده باشم."

1903919
1903920
1903921

دیدگاه‌ها