کد خبر : 1954257 | 10 مرداد 1402 ساعت 09:59 | 17.6K بازدید | 24 دیدگاه

بارسا تکذیب کرد: هیچ‌وقت امباپه را نخواستیم!

متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، چند روز قبل دیداری با عثمان دمبله داشته و به او گفته که اخبار مربوط به جذب کیلیان امباپه دروغ است.

بارسا تکذیب کرد: هیچ‌وقت امباپه را نخواستیم!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در حالی با پاری سن ژرمن به توافق رسید که بسیاری انتظار داشتند او به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید کند. 

این بازیکن حالا در یک قدمی ترک بارسا و پیوستن به پی اس جی است و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی روز گذشته دلیل عجیب و جالبی را برای این تصمیم او مطرح کرده بودند.

گفته می‌شود که بارسلونا به پی اس جی پیشنهاد داده که گاوی و دمبله را در ازای انتقال امباپه به این باشگاه به خدمت بگیرد و این موضوع به گوش این ستاره فرانسوی رسیده و او را به شدت ناراحت کرده است.

1874067

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که بارسا از انتشار چنین شایعه‌ای مطلع بوده و همین باعث شده که آلمانی چند روز قبل در دالاس به دیدار این بازیکن برود و شخصا به او اطلاع دهد که تمامی این اخبار منتشر شده در رسانه‌های فرانسوی کذب محض بوده است.

مدیر بارسا به دمبله اطمینان خاطر داده که این باشگاه هیچ علاقه‌ای به جذب امباپه نداشته و تلاشی در این مسیر انجام نداده است، هرچند به نظر می‌رسد که تلاش او برای این کار بی‌نتیجه بوده و این بازیکن تصمیم گرفته چالش جدیدی را در پی اس جی امتحان کند.

دیدگاه‌ها