کد خبر : 1954314 | 10 مرداد 1402 ساعت 13:34 | 22.6K بازدید | 24 دیدگاه

دلیل عجیب کلوپ برای انتخاب فن‌دایک: خوشگل است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از انتخاب ویرژیل فن دایک به عنوان کاپیتان جدید تیمش بسیار راضی و خوشحال است.

دلیل عجیب کلوپ برای انتخاب فن‌دایک: خوشگل است!

به گزارش "ورزش سه"، جوردن هندرسون در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت از لیورپول جدا شود و به باشگاه الاتفاق عربستان بپیوندد و همین باعث شد که پست کاپیتانی این تیم خالی بماند.

کلوپ گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب کاپیتان جدید داشت که نام بازیکنانی چون محمد صلاح، اندری رابرتسون و آلیسون بکر در بین آنها دیده می‌شد اما در نهایت تصمیم گرفت این بازوبند را به فن دایک بدهد.

سرمربی لیورپول در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: «این تصمیم من بود. ما باید تصمیمی می‌گرفتیم و من به آن فکر کردم، اما حضور فن دایک باعث شد که هیچ چیز زیاد سخت نباشد، چون فکر می‌کنم که او شخصیت بزرگی دارد.

1904026

این بازیکن تمام ویژگی‌هایی که برای یک کاپیتان آرزو می‌کنید را در خود دارد. اول از همه این که او واقعا خوش‌چهره‌ترین کاپیتان لیگ برتر انگلیس است و این موضوع برای عکس‌های تیمی برای ما مهم بود. اما البته که او از نظر شخصیتی هم تمامی ویژگی‌های لازم را دارد. 
او دوست دارد رهبر باشد و ذاتا هم هست. حالا او هم باید مثل همه ما با شرایط جدید عادت کند چون حالا اوضاع تغییر کرده و ما باید ساختار و فرهنگ جدید را بنا کنیم و این واقعا هیجان‌انگیز است. او نقش مهمی در این کار خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها