کد خبر : 1954383 | 10 مرداد 1402 ساعت 20:41 | 83.8K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای عجیب: احتمال فسخ قرارداد خرید بزرگ الهلال

یک خبرنگار عربستانی ادعا کرد که ممکن است قرارداد مالکوم و الهلال فسخ شود.

ادعای عجیب: احتمال فسخ قرارداد خرید بزرگ الهلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای مهم الهلال در تابستان امسال، مالکوم برزیلی بود. ستاره سابق بارسلونا از زنیت به تیم عربستانی پیوست تا قدرت خط حمله این تیم را افزایش دهد ولی اکنون اخباری مبنی بر احتمال فسخ قرارداد با این بازیکن به گوش می‌رسد.

عبدالرحمن الجماز، یکی از خبرنگاران عربستانی در صفحه توئیتر خود نوشت که باشگاه الهلال تنها تا پایان امروز زمان دارد تا مبلغ مورد نظر باشگاه زنیت سن پترزبورگ را برای صدور رضایت نامه مالکوم به حساب این تیم روسی واریز کند و این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

الهلالاین در شرایطی است که الهلال قراردادی تا سال 2026 با مالکوم برزیلی به ثبت رساند و حتی نام این بازیکن برای حضور در رقابت‌های جام ملک سلمان نیز درج شد ولی حالا ممکن است شرایط به طور کلی تغییر کند.

1902653

برخی رسانه‌های سعودی ادعا کرده‌اند که الهلال از جذب مالکوم پشیمان شده و قصد دارد یوسف النصیری یا ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی را به خدمت بگیرد و در نتیجه تمایلی برای پر کردن یکی از سهمیه‌های خارجی خود با مالکوم را ندارد.

قرار است ژرژ ژسوس درخصوص حضور مالکوم در دیدار برابر الوداد مراکش تصمیم گیری کند. باید دید شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تا چه اندازه صحت دارد.

دیدگاه‌ها