کد خبر : 1954386 | 10 مرداد 1402 ساعت 21:02 | 43.9K بازدید | 10 دیدگاه

باشگاه 95ساله به سرنوشت پاس دچار شد

کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه با حضور باشگاه سوشو در لیگ 2 این کشور مخالفت کرد. سوشو که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرانسوی است حالا چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت.

باشگاه 95ساله به سرنوشت پاس دچار شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بحران بزرگ مالی در باشگاه فرانسوی سوشو که این باشگاه را با خطر ورشکستگی و انحلال مواجه کرده بود سرمایه‌گذاری به نام رومن پژو اعلام کرد که این باشگاه را خریداری کرده و با تزریق سرمایه باعث نجاتش خواهد شد.

اما کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه امروز اعلام کرد با درخواست سوشو برای حضور دوباره در لیگ 2 فوتبال این کشور مخالفت کرده است.

1904198

رومن پژو به این کمیته اعلام کرد که تنها در صورت حضور سوشو در لیگ 2 در این باشگاه سرمایه‌گذاری خواهد کرد. با تصمیم امروز کمیته المپیک فرانسه شکی باقی نمی‌ماند که سوشو چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت. این پایان غم‌انگیزی برای یکی از باشگاه‌های قدیمی و پرطرفدار فوتبال فرانسه خواهد بود.

باشگاه آنسی که فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه 17 لیگ 2 به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود با تصمیم کمیته المپیک فرانسه فصل آینده به این لیگ برخواهد گشت. فصل جدید لیگ 2 فرانسه از چهار روز دیگر آغاز خواهد شد.

1904199

باشگه سوشو در سال 1928 تاسیس شده و باشگاهی 95 ساله است. مالکیت این باشگاه در حال حاضر در اختیار گروه چینین ننکینگ است و بسیاری از هواداران این گروه چینی را عامل تیره‌روزی باشگاه‌شان می‌دانند.

دیدگاه‌ها