کد خبر : 1954415 | 10 مرداد 1402 ساعت 23:42 | 45.5K بازدید | 17 دیدگاه

جنجال در تیم ملی ایتالیا: بونوچی باشه، من نیستم!

طبق گزارش‌ها آلبریکو اوانی به دلیل دعوت لئوناردو بونوچی به تیم ملی ایتالیا از سمتش در تیم ملی کناره‌گیری کرده است.

جنجال در تیم ملی ایتالیا: بونوچی باشه، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود آلبریکو اوانی، دستیار سرمربی تیم ایتالیا، پس از دعوت لئوناردو بونوچی به تیم ملی، تصمیم به ترک تیم ایتالیا گرفته است.

این مربی 60 ساله با مانچینی در سمپدوریا هم تیمی بود و در آوریل 2018 به عنوان دستیار او در تیم ملی ایتالیا انتخاب شد. با این حال، او هفته گذشته پس از 61 بازی روی نیمکت ایتالیا، از جمله رقابت‌‌های قهرمانی یورو 2020، از سمتش استعفا داد.

به گزارش ایل جیورناله، دلیل اصلی قطع رابطه بین مانچینی و اوانی، لئوناردو بونوچی است. مدافع باسابقه یوونتوس پس از مصدومیت، در بازگشت به تیم ملی اشتباهات زیادی مرتکب شد و در شکست 2-1 مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در 15 ژوئن تعویض شد.

1904284

او سپس برای بازی مقام سومی برابر هلند از لیست کنار گذاشته شد اما همچنان اصرار داشت که می‌خواهد بخشی از تیم ایتالیا برای یورو 2024 باشد.

یوونتوس این بازیکن را از لیست کنار گذاشته و در تور پیش فصل از این مدافع باتجربه استفاده نکرد. این روزنامه مدعی است که اوانی با یووه هم عقیده است. او معتقد است فوتبال بونوچی اساساً در بالاترین سطح به پایان رسیده و او نباید دوباره به تیم ملی ایتالیا دعوت شود.

دیدگاه‌ها