کد خبر : 1954445 | 11 مرداد 1402 ساعت 05:26 | 31K بازدید | 10 دیدگاه

پیروزی پرگل الاهلی برابر الشمال

رونمایی از مدعی جدی عربستان در حضور امید ابراهیمی

با درخشش ستاره‌های برزیلی و فرانسوی الاهلی این تیم یاران امید ابراهیمی را گلباران کرد.

رونمایی از مدعی جدی عربستان در حضور امید ابراهیمی

به گزارش”ورزش سه” تیم الشمال قطر که امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال و تیم ملی در آن حضور دارد در یک بازی دوستانه و پرگل مغلوب تیم فوتبال الاهلی عربستان شد. 

الاهلی در این دیدار از ستاره‌های مطرحی چون ریاض محرز و آلن سن ماکسیمین و روبرتو فیرمینو استفاده کرد در حالی که این بازی به نوعی رونمایی از ماتیاس یایسله سرمربی جوان و آلمانی الاهلی عربستان بود. این دیدار  در اردوی اتریش  دوتیم که این روزها برای آماده سازی برای شروع فصل جدید برپا کرده‌اند برگزار شد. 

روبرتو فیرمینو ستاره  برزیلی در دقیقه 36 اولین گل الاهلی را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین گل به پایان برسد. 

1904313

در نیمه دوم و دقیقه 50 این دیدار، سن ماکسیمین، آخرین خرید الاهلی، موفق شد اولین گل  خود را با پیراهن این تیم به ثمر برساند. 

فیرمینو در دقیقه 69 گل دوم خود را در این دیدار و گل سوم را برای الاهلی به ثمر رساند و گل چهارم در دقیقه 74 نیز حاصل کار این برزیلی بود.  فهد الرشیدی در دقیقه 86 گل آخر و پنجم را به ثمر‌رساند. 

1904314

ریاض محرز و سن ماکسیمیان  دو خرید جدید الاهلی در این بازی برای اولین بار با لباس الاهلی حضور پیدا کردند ضمن اینکه امید ابراهیمی و یارانش شاهد اولین حضور ماتیاس یایسله سرمربی آلمانی و جدید الاهلی سعودی بودند. این سرمربی موفق در اولین حضورش روی نیمکت این تیم با حضور ستاره‌های بزرگ توانست یک پیروزی پرگل را به دست بیاورد .

دیدگاه‌ها