کد خبر : 1954455 | 11 مرداد 1402 ساعت 01:46 | 46.1K بازدید | 11 دیدگاه

اگر بازیکنان با سیستم جدید راحت نباشند عوضش می‌کنم

آنچلوتی برای شاگردانش هر کار می‌کند: حتی این یکی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اگر شاگردانش با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند آن را تغییر خواهد داد.

آنچلوتی برای شاگردانش هر کار می‌کند: حتی این یکی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای برپایی اردوی پیش فصل راهی امریکا شده است. این تیم بعد از پیروزی مقابل میلان و منچستریونایتد، روز شنبه با 3 گل مغلوب بارسلونا شد و بامداد فردا در آخرین دیدار دوستانه پیش فصلش با یوونتوس دیدار خواهد کرد. صحبت های کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار را بخوانید:

ارزیابی تور پیش فصل امریکا
به نظرم باید آن چه در این تور انجام دادیم را مورد ارزیابی قرار دهیم. لحظات خوبی داشتیم و موارد زیادی را امتحان کردیم و به طور کلی احساس خوبی داریم.

جایگاه لوکا مودریچ و تونی کروس در فصل جدید
هیچ چیز در مورد آنها تغییر نمی‌کند. تجربه و دانش مودریچ و کروس را هنوز هیچ کسی ندارد و آنها در این فصل نیز به ما کمک خواهند کرد همان طور که در سال‌های گذشته در قهرمانی‌هایمان نقش داشتند. ضمن اینکه در کنار آنها جوانان تیم هم در حال رشد هستند.

پست وینیسیوس جونیور در رئال 24-2023
وینی بیشتر دوست دارد داخل محوطه جریمه بازی کند. به طور کلی او در بیرون می‌تواند تعیین کننده باشد و در عین حال در داخل محوطه نیز توانایی زدن گل‌های بیشتری دارد.

شکایت پاری‌سن‌ژرمن از رئال به فیفا
شکایت پاری‌سن‎‌ژرمن از رئال مادرید در رابطه با موضوع امباپه یک بحث مدیریتی است و من اطلاع زیادی از جزئیاتش ندارم. البته هیچ چیز من را شگفت زده نمی‌کند.

سیستم جدید و احتمال تغییر آن!
اگر بازیکنان با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند این سیستم را تغییر خواهم داد و به فکر سیستم دیگری که مناسب‌تر است خواهیم بود.

تفاوت سطح زیاد تیم‌های زنان و مردان رئال
امیدوارم تیم زنان رئال مادرید بتواند به زودی عناوین مشابه مردان را کسب کند، آنها خیلی خوب کار می‌کنند.

دیدگاه‌ها