کد خبر : 1954456 | 11 مرداد 1402 ساعت 01:46 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

آلبا: با مسی و بوسکتس برنامه‌ریزی نکرده بودیم

جوردی آلبا، در مصاحبه با اسپورت، توضیح می‌دهد که حضورش در اینترمیامی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس برنامه ریزی نشده بود.

آلبا: با مسی و بوسکتس برنامه‌ریزی نکرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا از انتقال به اینتر میامی بسیار هیجان زده است و در مصاحبه با اسپورت، برنامه ریزی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس برای پیوستن به این باشگاه آمریکایی را رد کرد.

آلبا گفت:"اصلا، به هیچ عنوان چنین چیزی نبود. همچنین گفته شد که قرار است به کشورهای دیگر برویم... اگر از قبل تصمیم گرفته بودم، قبلاً اعلام می‌کردم. واضح است که با حضور مسی و بوسکتس اینجا را انتخاب کردم. تصمیم آسان‌تر شد، اما از قبل چیزی برنامه ریزی نشده بود. عشق به باشگاه و جو خوب در استادیوم‌ها، چیزهایی هستند که من به آن‌ها فکر کرده‌ام و برای من بهترین گزینه هستند."

او مشتاق بازی مجدد با مسی است: "این اشتیاق از بین نمی‌رود، همچنین ارتباطی که من با بوسکتس دارم اینطور است. آن‌ها سال‌هاست که با هم بازی می‌کنند و امیدوارم تعداد پاس گل‌‌های بیشتری داشته باشیم، بازی دوباره با لئو خوشحال کننده است."

1890812

او ستاره آرژانتینی را "در این چالش جدید بسیار خوشحال و مشتاق" می‌بیند و می‌گوید که با لوئیس سوارس در مورد اینکه آیا می‌تواند به آن‌ها ملحق شود، صحبت نکرده اما بدون شک "این ایده را دوست خواهد داشت."

آلبا همچنین نمی‌داند آیا لوئیس دلا فوئنته او را به تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد کرد یا خیر، اما می‌گوید: "من در دسترس هستم و از نظر بدنی احساس خوبی دارم."

او در مورد بارسلونا توضیح داد: "نتوانستم بازی‌های پیش را ببینم، به میامی سفر می‌کردم، فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی با جوانان و بازیکنان باتجربه وجود دارد. برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، از هواداران و هم تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم و همچنان با فران تورس، اریک گارسیا، پدری، گاوی و ... صحبت می‌کنم."

1904321

او درباره شایعه جدایی عثمان دمبله از بارسلونا گفت: "من آرام‌تر از بقیه هستم، زیرا آن‌ها دیگر زیاد در مورد من صحبت نمی‌کنند. به عنوان یک راهنمایی، امیدوارم دمبله بتواند بماند، زیرا او یک بازیکن متمایز است، با کسی از بارسا در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ام، فقط آنچه در اخبار دیده‌ام را می‌دانم اما دوست دارم او بماند. خوش شانس هستم که 11 سال در این تیم حضور داشتم و برای من بارسلونا بهترین باشگاه جهان است. باید قبل از ترک بارسلونا خیلی فکر کنید اما هر بازیکن ایده خودش را دارد."

دیدگاه‌ها