کد خبر : 1954578 | 11 مرداد 1402 ساعت 19:43 | 59.4K بازدید | 49 دیدگاه

ستاره الهلال حرف آخر را زد: تفریح چیه، جام می‌خوام!

روبن نوس، ستاره پرتغالی الهلال، می‌گوید برای بازنشستگی یا تفریح به عربستان نیامده و قصدش رقابت کردن است.

ستاره الهلال حرف آخر را زد: تفریح چیه، جام می‌خوام!

به گزارش "ورزش سه"،  روبن نوس از ستاره‌هایی بود که امسال تابستان فوتبال اروپا را ترک کرده‌اند و با قراردادهای قابل توجه راهی فوتبال عربستان شدند و به تیم‌های مطرح این کشور پیوستند.

روبن نوس که بعد از سال‌ها بازی در ولورهمپتون این تیم را ترک کرد و به الهلال پیوست، امروز در یک مصاحبه گفت این ادعاها که او و دیگر فوتبالیست‌های مطرح اروپا برای پایان دادن به فوتبالشان و بازنشسته شدن بعد از یکی دو سال راهی عربستان شده‌اند را تکذیب می‌کند و گفت لیگ عربستان را یکی از لیگ‌های قوی دنیا می‌داند و برای رقابت کردن و جام گرفتن به الهلال پیوسته است.

الهلال امروز در دور سوم مرحله گروهی جام باشگاه‌های عربی به مصاف الوداد مراکش رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد و راهی یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شود. روبن نوس امروز یکی از گل‌های تیمش را وارد دروازه الوداد کرد تا در این صعود نقش مهمی داشته باشد.

1904535

روبن نوس در پایان مسابقه به SSC گفت: "این فوتبال است. ما برای بازنشسته شدن یا تفریح کردن به عربستان نیامده‌ایم. ما آمده‌ایم تا در یک لیگ رقابتی و در تورنمنت‌های باکیفیت تلاش کنیم. این تورنمنت نشان داد که فوتبال عربستان چقدر قوی است. همه دیدند که بازی کردن در اینجا اصلا ساده نیست".

ستاره پرتغالی در ادامه گفت: "همین‌طور که گفتم برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده‌ام. خوشحالم که لیگ عربستان اینقدر سرمایه‌گذاری کرده و شک ندارم فصل آینده به یک لیگ بسیار قوی تبدیل می‌شود. خریدهای تابستان امسال باعث می‌شود هیچ تیمی نتواند مدعی اصلی قلمداد شود و ما رقابتی سخت در پیش داریم. اگر سرمایه‌گذاری همین‌طور ادامه پیدا کند، لیگ روشن تا دو سال دیگر به یکی از قوی‌ترین لیگ‌های دنیا تبدیل می‌شود".

دیدگاه‌ها