کد خبر : 1954584 | 11 مرداد 1402 ساعت 20:13 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

معرفی مدیر جدید آژاکس بعد از سکته فن‌درسار

باشگاه آژاکس اعلام کرد الکس کروس، مدیر سابق آلکمار، را به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب کرده است. او جانشین ادوین فن‌درسار شده است.

معرفی مدیر جدید آژاکس بعد از سکته فن‌درسار

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره باشگاه هلندی آژاکس امروز در جلسه خود الکس کروس را به عنوان مدیر جدید این باشگاه منصوب کرد. او جانشین ادوین فن‌درسار، اسطوره آژاکس می‌شود که چندی پیش با مشکل جدی مواجه شد و تا آستانه مرگ پیش رفت.

الکس کروس که پیش از این مدیریت باشگاه هلندی آلکمار را به عهده داشت، به مدت سه سال مدیریت آژاکس را بر عهده می‌گیرد. در بیانیه آژاکس اشاره شده که به محض صدور این بیانیه وظیفه مدیریت باشگاه به عهده کروس خواهد بود.

ادوین فن‌درسار از روز اول ژوئن رسما از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و در این مدت وظیفه او را هیئت مدیره باشگاه به عهده گرفته بود.

1904544

الکس کروس با اینکه مدیر باشگاه آلکمار بوده، اما از هواداران قدیمی آژاکس است و مدت‌ها در این باشگاه فعالیت می‌کرد. او سال‌ها عضو رسمی آژاکس بوده و حتی در تیم آماتوری این باشگاه فوتبال بازی می‌کرد.

1904545

سال گذشته که مارک اوورمارس بعد از درگیری‌های شدید با هیئت‌مدیره باشگاه، آژاکس را ترک کرد، الکس کروس به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی او مطرح بود و حتی چندین جلسه با هیئت مدیره داشت تا پست مدیریت ورزشی باشگاه را به عهده بگیرد، ولی او بعد از آنکه دریافت ادوین فن‌درسار مهره دیگری را مد نظر دارد از قبول آن پست خودداری کرد.

دیدگاه‌ها