کد خبر : 1954645 | 12 مرداد 1402 ساعت 05:40 | 53.1K بازدید | 21 دیدگاه

دستورالعمل مهار مسی لو رفت!

جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم لس‌آنجلس اف‌سی، توضیح می‌دهد که چگونه تیم‌های MLS می‌توانند لیونل مسی را در اینتر میامی متوقف کنند.

دستورالعمل مهار مسی لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ایتالیایی بعد از دیدن عملکرد ضعیف مدافعان تیم‌های آمریکایی در مقابل لیونل مسی، سعی کرد درباره روش صحیح مهار این بازیکن توضیح دهد.
روز چهارشنبه مرحله یک سی و دوم نهایی لیگ کاپ آمریکا آغاز می‌شود و تیم لس آنجلس گلکسی کار خود را در این مسابقات آغاز میکند.
در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار، مدافع ایتالیایی جورجو کیلینی نظرات خود را در مورد انتقال لیونل مسی بازیکن سابق بارسلونا به اینتر میامی بیان کرد.

کهنه سرباز سابق یوونتوس بارها در سطح باشگاهی و بین المللی به مصاف کاپیتان آرژانتین رفته است و چیزی جز تمجید از یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این ورزش ندارد. وقتی از کیلینی در مورد ورود مسی به فوتبال آمریکا پرسیده شد، گفت شکی ندارد که او تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مسی MLS را سورپرایز کرد
مسی در شروع کار خود در آمریکا توانست در کمتر 120 دقیقه، سه گل به ثمر برساند. کیلینی درباره عملکرد مسی در دو بازی اولش برای تیم اینتر میامی گفت: "من تعجب نکردم. شاید این لیگ غافلگیر شده باشد. من حس می‌کنم بازیکنان لیگ MLS باید برای مهار مسی بهتر عمل کنند."

1902596

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا از روشی که تا کنون تیم‌های آمریکایی برای مهار فوق ستاره آرژانتینی به کار برده‌اند انتقاد کرد و گفت: "یعنی شما بازی او را در 15 سال اخیر ندیده‌اید؟ وقتی سرخیو بوسکتس صاحب توپ است و شما مسی را پوشش نمیدهید، احتمالا به این معناست که شما تلوزیونی در خانه ندارید. من انتظار دارم سایر تیمها بهتر عمل کنند. آخرین بازی برای مسی سطحی کمتر از یک بازی دوستانه داشت."

مسی و کیلینی برای اولین بار چه زمانی رودررو می‌شوند؟
آخرین بازی رودروی مسی و کیلینی در فینالیسمای 2022 بود که قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در این بازی آرژانتین به کمک دو پاس گل لئو مسی با نتیجه 3-0 به برتری رسید.

با توجه به قرعه کشی انجام شده، این دو بازیکن در صورتی دوباره در مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم‌های‌شان به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند. این بازی شنبه، 19 آگوست، برگزار خواهد شد. اگر این اتفاق نیفتد، اولین بازی رو در روی آنها در روز 3 سپتامبر در جریان رقابت‌های لیگ MLS برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها