کد خبر : 1954648 | 12 مرداد 1402 ساعت 05:00 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

او همیشه یک عضو خانواده خواهد بود

روایت رئیس بایرن از اخراج جنجالی الیور کان

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.

روایت رئیس بایرن از اخراج جنجالی الیور کان

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از بالاگرفتن مشکلات در باشگاه بایرن مونیخ، به ویژه در بحث عملکرد این تیم در نقل و انتقالات، در نهایت باوارایی‌ها تصمیم گرفتند که الیور کان را از پست مدیریت ورزشی این تیم برکنار کنند.

هاینر پیش از بازی دوستانه بایرن مونیخ در روز چهارشنبه مقابل لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: "من چندین بار پس از پایان فصل با الیور در تماس بودم، ما با هماهنگی قبلی به توافقی در مورد فسخ قرارداد او رسیدیم. همه چیز دوستانه پیش رفت."

با وجود اختلافات پیش آمده بین این دو نفر، کان برای هاینر همچنان یک بازیکن افسانه‌ است. او در این باره گفت: "به همین دلیل برای ما مهم بود که همه چیز را عادلانه حل کنیم. کان همیشه بخشی از خانواده بایرن خواهد بود."

1880388

بلافاصله پس از جشن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا اعلام شد که این باشگاه می‌خواهد الیور کان، مدیر ورزشی تیمش را برکنار کند و این کمی بعد رسمی شد. کان واکنش خوبی به این موضوع نداشت و آن را بدترین روز زندگی‌اش نامید. او در روز جشن قهرمانی حضور نداشت و اعلام کرد که مدیران باشگاه اجازه حضور در این مراسم را به او ندادند.

اما کمی بعد از این اتفاق کان با لحن آرام‌تری درباره این موضوع صحبت کرد و گفت:"می‌خواهم درباره همه چیز با آرامش صحبت کنم."

دروازه‌بان سابق تیم بایرن مونیخ در سال 2020 عضو هیئت مدیره این باشگاه شد و در 1 جولای 2021 به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه انتخاب شد. قرارداد او در اصل تا 31 دسامبر سال 2024 اعتبار داشت.

دیدگاه‌ها