کد خبر : 1954685 | 12 مرداد 1402 ساعت 11:25 | 150.6K بازدید | 170 دیدگاه

NBA، لبران و همه جذاب‌ها کنار!

اینجا میامی! حالا مسی پادشاه است (عکس)

لیونل مسی در بازی امروز مقابل اورلاندو دوباره دبل کرد تا مشخص شود داستان همه یا هیچ او در اینترمیامی واقعی و غیرقابل انکار است.

اینجا میامی! حالا مسی پادشاه است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزی که لیونل مسی اینترمیامی را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد خیلی ها متعجب شدند. رد موقعیت بازگشت به بارسلونا، بی توجهی به پیشنهاد اغوا کننده عربستانی ها و در نهایت ترک فوتبال اروپا بعد از 2 دهه برای هواداران لئو قابل هضم نبود. برای آنها MLS مکانی ناشناخته بود که حتی مثل عربستان امکان تماشای دوئل های کریس-لئو هم در آن ممکن بود. مهمتر از همه قهرمان جام جهانی 2022 و برنده 7 توپ طلا به تیمی پیوسته بود که در رده آخر کنفرانس شرق قرار داشت!

اما هم تاتا مارتینو قبل از قبول هدایت اینتر میامی می دانست و هم خود لیونل مسی می دانست که از روی که وارد تیم می شود همه چیز فرق خواهد کرد؛ صحبت از یک تفاوت جزئی نبود بلکه یک تحول بزرگ در راه بود؛ چیزی که دیوید بکام و مالکان اینترمیامی با درک آن سراغ مسی رفتند. آنها می دانستند با مسی هم برند تیم خود را بین المللی می کنند و هم از نظر فنی هیچ شباهتی به آن تیم همیشه بازنده نخواهند داشت؛ زمان زیادی برای اثبات این موضوع وجود نداشت.

1904730

لئو در اولین بازی خود در وقت های تلف شده نیمه دوم با یک ضربه آزاد استثنایی گل پیروزی اینترمیامی را مقابل کروز آزول به ثمر رساند. او چند روز بعد در دومین بازی برای تیم جدیدش 2 گل زد و یک پاس گل داد و امروز هم در گام سوم دو گل دیگر برای اینترمیامی زد تا آمار شگفت انگیز 5 گل در 3 بازی را به نام خود ثبت کند.

دیدن موقعیت اینترمیامی در MLS و لیگز کاپ کاملا تفاوت بودن و نبودن مسی را نمایان می کند. این تیم امروز در سومین بازی خود در لیگز کاپ اورلاندو را 3-0 شکست داد تا با سه برد صدرنشین گروه شود؛ همزمانی شروع لیگز کاپ با ورود مسی به ترکیب اینترمیامی باعث شده تا قعرنشین MLS را در صدر جدول لیگزکاپ ببینیم. این نوید روزهای بهتری در MLS را هم می دهد و تیم تاتا مارتینو با جادوی مسی می رود تا رکورد باخت های متوالی را به بردهای متوالی تبدیل کند.

1904731

برخلاف چند هفته پیش وقتی سوت شروع بازی به صدا در آمد، هواداران اینترمیامی نگران نتیجه نبودند؛ آنها نه تنها از شکست هایی که همین چند هفته پیش برایشان عادت شده بود نمی ترسیدند بلکه از مشغول پیش بینی نتیجه ای بودند که قرار بود تیم شان با آن از سد حریف بگذرد؛ البته با کمک لیونل مسی چون همه می دانند که قضیه آنها با مسی مثل قضیه همه یا هیچ است!

مسی که در ترکیب اصلی میامی قرار داشت تنها 10 دقیقه برای شروع جادوی خود به زمان نیاز داشت. او با کنترلی استثنایی (به نظر می رسید که لباس او چپ دارد و توپ به آن چسبید!) توپ را داخل محوطه جریمه حریف کنترل کرده و با یک والی زیبا گلزنی کرد. حریف خیلی زود گل تساوی را زد ولی مثل فوتبال محله همه نگاه‌ها به کاپیتان صورتی ها بود که توپ را گرفته و یک تنه همه را دریبل کند و گل بزند.

1904732

مسی دقیقا همین کار را می کرد و هر جای زمین که فکرش را بکنید دیده می شد. او ضربه آزاد خطرناک می زد، از زمین خودی دریبل زنی را شروع می کرد و فقط می شد با خطاهای چند نفری متوقفش کرد. او در نهایت موفق شد در نیمه دوم یک گل دیگر هم بزند و در شرایطی که بازی 3-1 به سود اینترمیامی تمام شد، ستاره بی چون و چرای زمین لقب بگیرد.

گل دوم مسی صحنه جالبی داشت، جایی که جوزف مارتینز در یک موقعیت مناسب داخل محوطه جریمه می توانست دروازه حریف را باز کند اما ترجیح داد به لئو پاس بدهد؛ البته او دلایل کافی داشت؛ شاید یکی از دلایلش همین مطلب باشد که اگر خود او گل می زد مثل پنالتی‌ای که در دقیقه 51 گل کرد خیلی مهم به نظر نمی رسید. جوزف ترجیح داد در نقش سازنده گلی ظاهر شود که لئو با یک والی دقیق به تور دوخت دو گله شد.

1904734

دیدگاه‌ها